همه چيز درباره هتل استقلال تهران

هتل استقلال، يكي از هتل‌هاي باسابقه و معروف پايتخت به‌شمار مي‌رود. اين مطلب به معرفي كامل اين هتل 5 ستاره مي‌پردازد. در آخر مقاله هم از مراحل رزرو هتل و اتاق در هتل‌هاي تهران از اسنپ‌تريپ برايتان خواهيم گفت.

 

رويال هيلتون ديروز، استقلال امروز

تاريخچه و زمان ساخت هتل استقلال به سال 1341 بر مي‌گردد و در آن زمان به هتل هيلتون معروف و شناخته مي‌شد. هتلي كه در تهران آن روز، يكي از بلندترين ساختمان‌ها و از بسياري خيابان‌هاي شهر پيدا بود. 10 سال بعد از ساخت هتل، برج غربي هم به مجموعه اضافه شد.

اقامت در هتل استقلال

در برج شرقي اگر اتاق رزرو كنيد به سمت كوه‌هاي شمال تهران، و در برج غربي چشم‌انداز شهر را داريد. اتاق‌ها و سوئيت‌هاي متنوع و با ظرفيت‌هاي گوناگون در هتل استقلال تهران قابل رزرو هستند.

امكانات و خدمات هتل پارسيان استقلال

هتل 5 ستاره استقلال، يكي از بهترين خدمات و امكانات را در بين هتل‌هاي تهران براي مسافران دارد. رستوران و كافه‌هاي متنوع، مغازه‌هاي تجاري، و امكانات ورزشي در طول اقامت در دسترس شما هستند. استخر، ماساژ، سونا و جكوزي، و سالن بدنسازي براي استفاده مهمانان قرار گرفته است. علاوه بر آن، سالن كنفرانس، سالن همايش، و تالار پذيرايي هتل استقلال، امكان برگزاري مراسم‌هاي مختلف را فراهم كرده. روم سرويس هم به صورت 24 ساعته ارائه مي‌شود.

موقعيت مكاني و دسترسي

هتل استقلال تهران در تقاطع بزرگراه چمران و وليعصر قرار دارد. موقعيت خوب هتل اين امكان را به شما مي‌دهد تا به نقاط مختلف تهران به راحتي دسترسي داشته باشيد. پارك ملت، باغ موزه فردوس، كاخ سعدآباد، ميدان تجريش، و تله كابين توچال و بام تهران، از جاهاي تفريحي و ديدني نزديك به هتل استقلال هستند.

براي استفاده از وسايل نقليه عمومي، با 10 دقيقه پياده‌روي به خيابان وليعصر مي‌رسيد و با اتوبوس‌هاي تندرو يا BRT به شمال يا جنوب تهران مي‌توانيد برويد. تاكسي‌هاي پارك وي و ايستگاه مترو تجريش هم براي رفت و آمد مناسبند. تاكسي‌هاي اينترنتي هم شما را به آساني در شهر جابه‌جا و به مقصدتان مي‌رسانند.

رزرو هتل در تهران

اسنپ تريپ بهترين قيمت و خدمات را براي رزرو هتل‌هاي تهران دارد. در كمترين زمان و به راحتي مي‌توانيد اتاق مورد نظرتان را با تخفيف رزرو كنيد. خدمات پشتيباني 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگو و در دسترس شماست. در سفرهاي كاري و رزرو هتل استقلال تهران براي شركت و سازمان خود، از قسمت تجاري اسنپ تريپ مي‌توانيد استفاده كنيد. و از خدمات ويژه و تخفيف‌هاي گروهي برخوردار شويد.