اقامت در بهترين هتل‌هاي بندرعباس

انتخاب بهترين و درست‌ترين هتل براي اقامت در زمان سفر به هر شهري مي‌تواند كمي برايمان سخت و پروسه‌ي طولاني‌اي باشد. به خصوص اگر تا به حال به آن شهر نرفته باشيم و اولين سفرمان به آنجا باشد. اگر به شهر بندرعباس مي‌خواهيد سفر كنيد و دوست داريد درباره هتل‌هاي اين شهر بندري و زيبا بيشتر بدانيد، تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد. علاوه بر اينكه 2 تا از بهترين هتل‌هاي بندرعباس را به شما معرفي كرده‌ايم، از راه آسان رزرو اين هتل‌ها هم برايتان گفته‌ايم.

 

هتل هما بندر عباس

اين هتل 5 ستاره، يكي از هتل‌هاي مورد علاقه مسافران بندر عباس است. هم به خاطر نزديكي به ساحل و هم دسترسي مناسب به مركز شهر و ديدني‌هاي معروف بندرعباس. هتل هما بندر عباس امكانات و خدمات رفاهي و اقامتي باكيفيتي ارائه مي‌دهد

 رستوران 24 ساعته، كافي‌شاپ، و فست فود براي صرف غذا و نوشيدني در اختيار مهمانان قرار مي‌گيرد. علاوه بر آن، هتل اينترنت و روم سرويس هم دارد. و از ديگر امكاناتش مي‌توان به زمين تنيس، فضاي سبز، و ماساژ اشاره كرد. در فضاي سبز هتل هما مي‌توانيد قدم بزنيد. از هتل با 5 تا 10 دقيقه رانندگي به اماكن ديدني، مراكز خريد، و مركز شهر بندر عباس دسترسي داريد.

هتل آپادانا بندر عباس

هتل 2 ستاره آپادانا، براي سفرهاي اقتصادي و مقرون به صرفه به جنوب و بندرعباس، گزينه‌اي ايده‌آل مي‌تواند باشد. هم براي سفرهاي كاري و هم سفرهاي خانوادگي مي‌توانيد روي اين هتل حساب باز كنيد و رزرو اتاق‌هاي 1 تا 5 تخته را انجام دهيد. كافي‌شاپ، خدمات خانه‌داري، اينترنت، و روم سرويس از امكانات و خدماتي هستند كه در زمان اقامت در هتل آپادانا بندر عباس مي‌توانيد استفاده كنيد. هتل در خيابان امام خميني قرار دارد و به بسياري از مراكز خريد بندر عباس دسترسي راحتي خواهيد داشت.

رزرو هتل بندرعباس

رزرو آنلاين هتل در بندر عباس را با قيمت مناسب و بهترين تخفيف‌ها از سايت اسنپ‌تريپ مي‌توانيد انجام دهيد. تنوع هتل و اقامتگاه در بسياري از شهرهاي ايران در اسنپ تريپ وجود دارد و با چند كليك ساده رزرو كامل مي‌شود. نظرات و امتيازهاي كاربران و مسافران درباره قيمت، خدمات و امكانات، تميزي، و خوش‌رويي كاركنان به شما در انتخاب بهترين اتاق و هتل مي‌تواند كمك كند. اگر در خبرنامه اسنپ تريپ عضو باشيد، به سرعت از پيشنهادات و تخفيف‌هاي ويژه هتل‌ها مطلع خواهيد شد. خدمات پشتيباني هم به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در دسترس شماست.