تعميرات موبايل

مجموعه فعاليت هايي كه به منظور تعمير تلفن همراه بر روي بخش هاي مختلف آن صورت مي گيرد را تعميرات موبايل مي گويند. اين تغييرات تنها به وسيله تعميركار حرفه اي موبايل انجام مي شود از تعمير تا سرويس بخش هاي مختلف موبايل را شامل مي شود. بخش هايي كه در زمان تعميرات موبايل مورد بررسي قرار مي گيرند معمولا عبارتند از: تعمير اسپيكر گوشي، تعمير آي سي، تعمير يا ريكاوري هارد و يا تعمير و تعويض سوكت شارژ.

امور جاري و روزانه نسل جديد، بدون استفاده از گوشي موبايل بر طرف نمي شود. اين روزها، تلفن همراه يار جدا نشدني هر كسي است و به پاس اين همراهي، تعميرات موبايل به دلايل مختلف نيز براي هر كاربري گاه و بي گاه پيش مي آيد.

 تعميرات موبايل

اگر براي تعمير تلفن همراه خود به يك مركز تعميرات تلفن همراه معتبر و مجهز مراجعه كنيد؛ تعمير تلفن همراه شما تا حدود بسيار زيادي تضميني است اما در غير از اين صورت، بايد با موبايل خود خداحافظي كنيد.

اما براي تعمير تلفن همراه، بايد به كدام مركز مراجعه كرد؟ در ادامه با ما همراه باشيد زيرا قرار است تا به اين سوال سخت، پاسخي مطمئن و كامل بدهيم.

تعميرات موبايل دلتوس

همانطور كه در مقدمه اشاره كرديم؛ خرابي موبايل و ديگر وسايل ديجيتالي و الكترونيك، كاملا اجتناب ناپذير است و بالاخره روزي مي رسد كه مسير همه ي ما كاربران تلفن همراه به مركز تعميرات گوشي تلفن همراه باز شود.

اگر موبايل شما آخرين مدل گوشي تلفن همراه است يا آن را بسيار خوب نگه داشته ايد؛ به شما تبريك مي گوييم. اگر هم كه در نگهداري صحيح از موبايل خود تا به حال خوب عمل نكرده ايد؛ به شما اين نويد را خواهيم داد كه با مركز تعميرات موبايل دلتوس، ديگر نگران خرابي و تعمير موبايل خود نباشيد.

مجموعه دلتوس در محيطي حرفه اي و مجهز و با اتكا به دانش فني و به روز تعميركاران موبايل خود، انواع گوشي هاي تلفن همراه از جمله تعميرات گوشي آيفون، تعمير گوشي سامسونگ، تعمير گوشي شيائومي، تعمير گوشي سوني، تعمير گوشي هوآوي و موبايل هاي ساخت ديگر برندها را به صورت تخصصي انجام خواهد داد.

اين در حالي است كه اگر تعمير گوشي خود را به دست تعميركاران غير متخصص بسپاريد؛ نه تنها موبايل شما تعمير نخواهد شد بلكه ممكن است خسارات جبران ناپذير بيشتري به تلفن همراه شما وارد شود. معمولا در چنين شرايطي، هيچ ضمانتي در برابر تعمير موبايلتان به شما داده نمي شود.

 تعميرات موبايل

چرا تعمير موبايل به صرفه تر از خريد موبايل جديد است؟

بر اساس آمار و ارقام، در حال حاضر نزديك به 53 ميليون نفر در سراسر ايران از گوشي هاي تلفن همراه هوشمند استفاده مي كنند. اين حجم از كاربران، نشانه يك امر كاملا مشخص است؛ تمام اين موبايل ها روزي به تعمير نياز پيدا خواهند كرد.

اين روزها نه تنها تعميرات موبايل و انواع لوازم الكترونيكي بسيار مورد استقبال مردم است بلكه به خاطر درآمدزايي اين كار، آموزش تعميرات موبايل نيز يكي از رشته هاي پر تقاضا در آموزشگاه هاي معتبر تعميرات موبايل است.

هزينه ي بالاي خريد موبايل و عدم ثبات نرخ ارز، تنها برخي از دلايل تمايل مردم براي تعمير موبايل است. اين در حاليست كه مي توان با يادگيري و تجربه اندوزي در تعميرات موبايل، نه تنها كارآفريني كرد بلكه در صرفه جويي در هزينه هاي مصرفي كاربران موبايل نيز به آنها كمك كرد.

تقاضا براي تعميرات موبايل بسيار بالا است و اين كار براي يك تعميركار حرفه اي موبايل، شغلي پر درآمد محسوب مي شود.

تعميرات موبايل چقدر طول مي كشد؟

مجموعه ي دلتوس با استفاده از قطعات اصلي و اورجينال، انواع تلفن هاي همراه را تعمير كرده و با دادن ضمانت تعمير، خيال شما را از هر بابتي راحت مي كند. تلاش مجموعه ي دلتوس بر اين است كه در سريع ترين زمان ممكن، تلفن همراه شما را تعمير كند اما گاهي ممكن است كه تعمير موبايل به دلايل مختلفي طول بكشد.

مشخص نبودن علت دقيق خرابي موبايل يكي از مواردي است كه مشخص كردن آن نياز به زمان دارد و همين امر ممكن است تعمير موبايل را كمي طولاني كند. گاهي اوقات، كند شدن موبايل، عدم اتصال به شبكه WIFI يا بلوتوث، عدم شناسايي كارت حافظه توسط گوشي، داغ شدن بيش از حد موبايل، از كار افتادن بخش تاچ و ال سي دي موبايل به دليل ضربه و فشار به آن و آب خوردگي، همگي تنها برخي از مشكلات متداول كاربران موبايل هستند.

البته تمامي مواردي كه نام برديم، بخش سخت افزاري موبايل هستند و خرابي هاي موبايل، شامل بخش هاي نرم افزاري هم مي شود. با اين حال ما در دلتوس با اطمينان به شما مي گوييم كه مهم نيست مشكل و خرابي موبايل شما دقيقا چه علتي دارد؛ با مراجعه به دلتوس، موبايل شما به خوبي تعمير خواهد شد.

از آنجايي كه تعمير هر موبايل با ديگري متفاوت است، در ادامه به بررسي مراحل تعميرات هر كدام به صورت خلاصه اما مجزا مي پردازيم.

بيشتر بدانيد: تعميرات موبايل آيفون 8 پلاس

تعميرات موبايل اپل

گوشي هاي آيفون، موبايل هاي خاصي هستند و تعمير هر كدام از خرابي هاي اين موبايل با ديگري متفاوت است. مثلا تعويض ال سي دي آيفون، تعويض باتري موبايل و يا تعويض گلس اين گوشي، قطعا در كمتر از چند ساعت انجام مي شود اما ايراديابي فني اين موبايل، ممكن است طولاني تر باشد.

تعميرات موبايل سامسونگ

با اين كه گوشي هاي سامسونگ از لحاظ سخت افزاري و نرم افزاري بسيار قوي هستند اما خرابي گوشي سامسونگ يكي از مواردي است كه كاربران بسياري بابت آن به مركز تعميرات موبايل مراجعه مي كنند.

با مراجعه به دلتوس مي توانيد موبايل سامسونگ خود را عيب يابي كنيد، تعمير و تعويض تاچ و ال سي دي انجام دهيد، هارد، برد اصلي، دوربين اصلي و سلفي، ميكروفون، اسپيكر و سوكت شارژ آن را تعمير كنيد و از موبايل خود همچنان استفاده كنيد.

تعميرات موبايل سوني

با اين كه بازار گوشي هاي تلفن همراه اين روزها در تسخير پرچم داران اندرويدي و شركت اپل است اما همچنان نام شركت سوني و گوشي هاي موبايلش، داراي اعتبار خاصي نزد كاربران است. حال تعمير گوشي هاي تلفن همراه سوني، تنها از عهده تعميركاران حرفه اي موبايل و استفاده از تجهيزات خاص، بر مي آيد.

تعميرات موبايل با گارانتي

يكي از سوالاتي كه معمولا براي كاربران به وجود مي آيد اين است كه آيا مي توانند در صورت بروز مشكل براي موبايل تعمير شده خود، خدمات دلتوس را دريافت كنند؟

نام دلتوس، يادآور حس خوب اعتماد و اطمينان براي كساني است كه حتي براي يك بار هم كه شده، از خدمات اين مجموعه استفاده كرده اند. دلتوس به واسطه همكاري با تعميركاران حرفه اي موبايل، محيطي تخصصي و مجهز به بالاترين استانداردها، استفاده از قطعات اصلي و از همه مهم تر، به روز بودن اطلاعات تعميركارانش، به بهترين روش ممكن، تعميرات موبايل و تعميرات آي مك با برندهاي مختلف را انجام مي دهد.

با خيال راحت براي تعمير تلفن همراه خود به دلتوس بياييد و يا درخواست تعميرات موبايل در محل را در سايت دهيد و در كنار تعميرات، از خدمات تعميرات موبايل با گارانتي دلتوس نيز بهره مند شويد.

دلتوس، دلگرمي شما پس از خريد و تعميرات

گوشي، لپ‌تاپ و كامپيوتر