بهترين و ارزانترين زمان خريد بليط مشهد از شهرهاي مختلف

بهترين زمان براي خريد بليط هواپيما مشهد با توجه به هزينه سفر و زمان مناسب سفر متفاوت است. اينكه بخواهيد در زمان خلوت و با هزينه كمتر به مشهد سفر كنيد و يا در فصل مناسب از نظر آب و هوايي به مشهد برويد، بايد زمان متفاوتي را انتخاب كنيد. وب سايت رسپينا با ايجاد امكانات متعدد، امكان خريد بليط هواپيما براي مشهد از شهرهاي مختلف در بهترين زمان و ارزانترين قيمت را فراهم كرده است. در ادامه علاوه بر بررسي بهترين زمان خريد بليط مشهد از شهرهاي مختلف، امكانات وب سايت رسپينا براي خريد بليط ارزان به مشهد را نيز بررسي مي كنيم.

ارزانترين زمان براي خريد بليط هواپيما مشهد

قيمت بليط هواپيما براي مشهد ممكن است بسته به فصل، تعطيلات، رويدادها و عوامل ديگر متفاوت باشد. انتخاب ارزانترين زمان براي خريد بليط مشهد از شهرهاي مختلف با توجه به فصل، ماه سفر و روز هفته متفاوت است. هنگام رزرو بليط از شهرهاي ديگر مي توانيد با بررسي قيمت ها در روزهاي مختلف، قيمت آن ها را با يكديگر مقايسه كنيد كه حتي در ساعات مختلف نيز ممكن است با يكديگر متفاوت هستند.

بهترين فصل خريد بليط مشهد از شهرهاي مختلف

مشهد در فصل بهار و تابستان مقصد گردشگران بسياري است، بنابراين در اين زمان، مسافران زيادي از شهرهاي مختلف به مشهد سفر مي كنند. به طور كلي، به دليل افزايش تقاضا در فصل بهار و تابستان، بليط هواپيما در اين فصل‌ها گرانتر است. بنابراين، اگر براي سفر به مشهد در فصل بهار و تابستان برنامه ريزي كرده‌ايد، بهتر است بليط خود را به مدت حداقل يك ماه قبل از تاريخ سفر تهيه كنيد.

علاوه بر اين، به اين دليل كه مسافران زيادي در اين زمان در مشهد حضور دارند، تقاضا براي خريد بليط برگشت و به ويژه بليط هواپيما مشهد تهران نيز افزايش مي يابد. توصيه ما به شما خريد بليط تهران مشهد به صورت رفت و برگشت و يا رزرو پرواز مشهد تهران از چندين روز قبل از بازگشت است. زيرا ممكن است پروازها سريعا پر شده و يا قيمت آن ها افزايش يابد.

در رويدادهاي مذهبي، بليط پرواز مشهد گران مي شود

مشهد در طول سال ميزبان رويدادهاي مختلفي است كه باعث افزايش تقاضا و در نتيجه افزايش قيمت بليط هواپيما مي‌شوند. به عنوان مثال، در ماه محرم، عاشورا و تاسوعاي حسيني و ايام شهادت امام رضا زائران زيادي از شهرهاي مختلف به مشهد سفر مي كنند. شما مي توانيد سفر به مشهد را به روزهاي ديگر موكول كنيد و يا از يك ماه قبل از آغاز رويدادها، بليط هواپيما را رزرو كنيد.

براي خريد بليط هواپيماي مشهد از شهرهاي مختلف با قيمت كمتر، مي توانيد از چندين روز قبل، قيمت بليط را رصد كنيد و يا از سيستم اطلاع رساني كاهش قيمت وب سايت رسپينا استفاده كنيد. اين سيستم بدين صورت است كه مي توانيد بازه زماني و قيمت دلخواه خود را در آن وارد كرده كه پس از تاييد شماره همراه، در صورت كاهش قيمت بليط، براي شما پيامك ارسال مي شود. پس از دريافت پيامك مي توانيد بليط پرواز را با قيمت كمتر رزرو كنيد.

خريد بليط مشهد در ارزانترين روز هفته

اينكه در چه روزي از هفته بليط هواپيما را رزرو مي كنيد نيز بر قيمت آن موثر است. بطور كلي قيمت بليط هواپيما در روزهاي آخر هفته، از چهارشنبه تا جمعه، گرانتر است. در اين روزها ميزان سفرها نسبت به روزهاي مياني هفته بيشتر بوده كه در آن قيمت بليط ها نيز بيشتر مي باشد. هنگام خريد بليط هواپيما از وب سايت رسپينا مي توانيد با استفاده از تقويم پروازي آن، ارزانترين قيمت بليط براي 30 روز آينده را مشاهده كنيد كه با انتخاب هر روز، مستقيما به پروازهاي همان روز هدايت مي شويد.

 خريد بليط لحظه آخري مشهد

در بعضي مواقع، شركت ‌هاي هواپيمايي و يا شركت هاي چارتركننده بليط هواپيما، براي پر كردن صندلي ‌هاي خالي، در ساعات نزديك به پرواز، بليط‌ هايي را با تخفيف بيشتري عرضه مي‌ كنند. بليط لحظه آخري به مشهد را از شهرهايي مانند تهران و تبريز كه در آن تعداد پروازها بيشتر است مي توان رزرو كرد. به دليل تعداد بالاي پرواز در اين مسيرها و احتمال بالا در عدم فروش تمام صندلي ها، ايرلاين ها بليط را با قيمت كمتر ارائه مي دهند.

علاوه بر بليط هاي لحظه آخري، بليط هاي كنسلي كه معمولا توسط شركت هاي هواپيمايي در اختيار مسافران قرار مي گيرد قيمت پايين تري دارند. براي يافتن اين بليط ها بايد سايت هاي مختلف را رصد كنيد اما در وب سايت رسپينا مي توانيد با فعالسازي سرويس خبرم كن، بليط لحظه آخري مشهد را با قيمت دلخواه رزرو كنيد. با فعالسازي اين سرويس بر اساس زمان و قيمت موردنظر، در صورتي كه قيمت بليط ها كاهش يابد، سيستم به صورت خودكار بليط را براي شما رزرو مي كند.

بهترين زمان خريد بليط مشهد از شهرهاي مختلف

بهترين زمان براي خريد بليط مشهد، فصل بهار و پاييز است. به دليل موقعيت جفرافيايي شهر مشهد، تابستان هاي اين شهر گرم بوده و زمستان سردي دارد. اما فصل بهار و پاييز در طول روز و شب هواي مطبوعي دارد. ماه فروردين تا اواسط ارديبهشت و همچنين اواخر مهر تا آذر ماه، بهترين ماه ها براي سفر به مشهد است. البته قيمت بليط هوايپما در اين زمان ها كمي بيشتر است، اما ارزش آن را دارد كه در فصلي مناسب به مشهد سفر كنيد.

سفر به مشهد در فصل بهار

در فصل بهار و به ويژه دو ماه اول آن، آب و هواي مشهد بسيار معتدل است. سه هفته اول فروردين معمولا شاهد بارش باران هستيم كه به مرور از ميزان آن كاسته شده و در خرداد ماه هوا رو به گرمي مي رود. آب و هواي مناسب در اين ماه ها باعث مي شود كه در طول روز و شب بتوانيد از جاهاي ديدني مشهد بازديد كرده و يا به مراكز خريد برويد.

سفر به مشهد در تابستان

در فصل تابستان، آب و هواي مشهد بسيار گرم بوده بطوريكه دماي هوا تا 40 درجه سانتيگراد نيز افزايش مي يابد. افزايش دماي هوا از خرداد ماه شروع شده و تا اواخر شهريور ادامه دارد. اگر مي خواهيد در اين فصل به مشهد سفر كنيد، توصيه مي كنيم ماه شهريور را انتخاب كنيد. در ماه هاي تير و مرداد تمام طول روز را بايد در هتل اقامت داشته باشيد اما از ساعات انتهايي روز دماي هوا كمي كاهش مي يابد.

سفر به مشهد در پاييز

فصل پاييز بهترين زمان سفر به مشهد و خريد بليط از شهرهاي مختلف است. با آغاز مهر ماه، دماي هوا كمي كاهش پيدا كرده و سفرها به مقصد مشهد آغاز مي شود. مهر و آبان بهترين زمان در فصل پاييز براي بازديد از مشهد است. پارك هاي قديمي و ديدني مشهد مانند پارك وكيل آباد و پارك ملت، چهره اي متفاوت در اين فصل دارند كه براي عكاسي بسيار مناسب است.

سفر به مشهد در زمستان

فصل زمستان در مشهد با سرماهاي خشك و بارش كم همراه است. در اين فصل دماي هو ممكن است تا 29 درجه زير صفر نيز كاهش يابد. در اواخر آذر ماه فصل سرما شروع شده كه تا نيمه هاي اسفند ادامه دارد. اواخر اسفند بهترين ماه در زمستان براي سفر به مشهد است.