7 مركز خريد معروف لس آنجلس كه بايد از آن‌ها ديدن كنيد

 

 

شهر زيباي لس آنجلس در كشور آمريكا براي خودش يك دنياست! شهري كه به دليل مهاجرپذير بودن يكي از رنگارنگ‌ترين مناطق كشور شناخته مي‌شود و هر خيابانش حرف‌هايي براي گفتن دارد. علاوه بر رستوران‌هاي شيك، كلاب‌هاي پرهيجان، پارك‌هاي وسيع و ده‌ها جاي ديگر مراكز خريد لس آنجلس نيز ديدني و باشكوه‌اند! در اين مقاله مي‌خواهيم چند مورد از محبوب‌ترين آن‌ها را به شما معرفي كنيم تا با گوشه‌اي از جذابيت‌هاي اين شهر وسيع آشنا شويد. اگر قصد داريد تا به زودي راهي سفر شويد، خريد بليط هواپيما خود را با بهترين قيمت انجام دهيد.

 

بازار كشاورزان (The Original Farmers Market)

يكي از قديمي‌ترين مراكز خريد لس آنجلس به بازار كشاورزان مشهور است كه در سال ۱۹۳۴ افتتاح شده است. وسعيت اين بازار به قدري است كه گشت و گذار در آن شايد يك روز به طول انجامد، ولي ارزشش را دارد. اين بازار كه همه روزه از صبح تا شب داير است تمام اقلام مربوط به كشاورزي اعم از بذر، ابزار يراق و غيره را عرضه مي‌كند. علاوه بر آن كشاورزان محصولات خود را در آنجا به فروش مي‌گذارند كه از حيث تنوع در كل منطقه مثال زدني است. شايد اين بازار چندان مورد توجه گردشگران تور و يا ديگر مسافران نباشيد ولي حضور در آن مي‌تواند تجربه‌اي خارق‌العاده باشد.

ساعات بازديد : ۹ صبح الي ۹ شب

آدرس: The Grove at 6333 W 3rd St, Los Angeles, CA 90036 

 

پاساژ گراو (The Grove)

يكي از معروف‌ترين مراكز خريد لس آنجلس گراو نام دارد كه فروشگاه‌ها زيادي را در خود جاي داده است. يكي از اصلي‌ترين فروشگاه‌هاي آنجا نمايندگي‌هاي اپل است كه جديدترين محصولات اين شركت را عرضه مي‌كند. به همين دليل مي‌توان پاساژ گراو را يكي از محبوب‌ترين جاها براي عاشقان تكنولوژي دانست. يكي ديگر از ويژگي‌هاي اين مركز خريد باشكوه جود سالن‌هاي تئاتر است كه باعث شده تا در تمام ايام سال شاهد برگزاري جشنواره‌هاي فرهنگي در پاساژ گراو باشيم. ناگفته نماند كه در حوالي آن بازار محلي مختص كشاورزهاي شهر نيز قرار دارد كه انواع خوراكي در آن عرضه مي‌شود. به همين دليل مي‌توانيد پس از يك خريد جانانه خوراكي‌هاي لذيذي از آنجا خريداري نماييد.

ساعات بازديد : ۱۰ صبح الي ۹ شب / روزهاي تعطيل ۱۰ صبح الي ۱۰ شب

آدرس : 189 The Grove Drive, Los Angeles, CA 90036, USA

 

 

مركز خريد وست فيلد (Westfield Cetury City)

اين پاساژ پرطرفدار با رشد شهر گسترش پيدا كد و حالا با قرار گرفتن در قلب لس آنجلس دسترسي راحتي براي همگان دارد. وجود فروشگاه‌هاي لوكس در مركز خريد وست فيلد باعث شده است تا گردشگران زيادي براي خريد اقلام شيك راهي آنجا شوند و هر آنچه كه مي‌خواهند را پيدا كند. علاوه بر آن معماري اين پاساژ باعث شده تا جايي منحصر به فرد براي گشت و گذار و عكاسي كردن باشد. همچنين افراد مي‌توانند بعد از يك گشت و گذار خاطره‌انگيز به رستوران آنجا بروند و غذايي لذيذ نوش جان كنند. فود كورت آنجا فست فودهاي خوشمزه‌اي دارد كه به همگان پيشنهاد مي‌كنيم تا آن را امتحان كنند.

ساعات كاري: ۱۰ صبح الي ۱۰ شب

آدرس : 10250 Santa Monica Boulevard, Los Angeles, CA 90067, USA

 

پاساژ سوت كوست پلازا (South Coast Plaza)

اين پاساژ يكي از بزرگ‌ترين مراكز خريد لس آنجلس شناخته مي‌شود كه وسعت بسيار زيادي دارد. فروشگاه‌هاي سوت كوست پلازا تنوع زيادي دارند و با ويترين‌هاي شيك خود شما را وسوسه به خريد مي‌كنند. تقريبا ۳۰۰ مغازه در اين پاساژ وجود دارد كه شايد همه آن‌ها را يك روز نتوانيد بگرديد. ولي مطمئن باشيد كه نمايندگي‌هاي برندهاي معروف در سوت كوست پلاس به وفور پيدا مي‌شوند و باكيفيت‌ترين كالاها را در اختيارتان قرار مي‌دهند. شما با هر سليقه‌اي كه باشيد مي‌توانيد اجناس مورد علاقه‎‌تان را در آنجا پيدا كرده و با قيمتي نه چندان ارزان بخريد.

ساعات كاري: ۱۰ صبح الي ۹ شب

آدرس: 3333 Bristol Street, Costa Mesa, CA 92626, USA

 

محله خيابان سوم (Third Street Promenade)

اين گردشگاه كه در نزديكي ساحل قرار گرفته پر از مغازه‌هايي است كه اجناس متنوعي را عرضه مي‌كنند. در آنجا هرچه بخواهيد اعم از پوشاك، كفش، خوراكي، لوازم آرايشي و غيره به فروش مي‌رسد. علاوه بر همه اين‌ها اين امكان را داريد تا طي مدت زمان كمي به ساحل برسيد و تفريح كنيد. اگر اهل ماجراجويي هستيد و بليط تهران لس آنجلس را رزرو كرده‌ايد، بد نيست سري هم به گردشگاه خيابان سوم بزنيد و از بودن در آنجا لذت ببريد.

ساعات كاري: ۲۴ ساعته

آدرس: 1351 3rd Street Promenade, Santa Monica, CA 90401, USA

 

بازار امريكانا ((The Americana

يكي ديگر از مراكز خريد لس آنجلس كه تجربه‌اي عالي براي افراد رقم مي‌زند بازار امريكانا نام دارد. اين بازار بسيار چشمگير است و هرچه كه بخواهيد در آن يافت مي‌شود. همچنين به دليل وسعت زياد و داشتن فروشگاه‌هاي بزرگ و متنوع جان مي‌دهد براي گشت و گذار و تفريح! در آنجا پس از يك خريد جانانه اين امكان را داريد تا به بار و يا رستوران رفته و هر غذايي كه دوست داريد ميل كنيد. همچنين چمنزارها و سالن‌هاي سينمايي بازار امريكانا بهترين خدمات براي تفريح را ايجاد كرده‌اند. مركز خريد امريكانا براي تمام سلايق تفريح دارد. اگر كودك خردسال همراه داريد توصيه مي‌كنيم كه او را به شهربازي اين مركز خريد ببريد و لحظاتي مهيج را برايش رقم بزنيد. همچنين اگر در طول گشت و گذارتان در بازار امريكانا خسته شديد مي‌توانيد سوار بر وسايل نقليه آنجا شده و راحت‌تر رفت و آمد كنيد.

ساعات كاري: ۱۰ صبح الي ۱۰ شب

آدرس: 889 Americana Way, Glendale, CA 91210, USA

 

پاساژ سانتا مونيكا (Santa Monica Place)

يكي ديگر از مراكز خريد لس آنجلس كه فاصله كمي با ساحل دارد پاساژ سانتا مونيكا ناميده مي‌شود كه با فضاي مدرن خود حسابي گردشگران را سر ذوق مي‌آورد. وجود فروشگاه‌هاي شيك، راهروهاي وسيع و امكانات لوكس مانند رستوران باعث شده تا هر كسي كه به اين شهر سفر مي‌كند سري هم به مركز خريد سانتا مونيكا بزند. در اين پاساژ سينما و ديگر امكانات نيز براي افراد مهيا شده است و مي‌توان با قيمتي نه چندان زياد لحظاتي فراموش‌‍نشدني را رقم زد. همچنين پس از يك خريد لذت‌بخش مي‌توانيد به راحتي خود را به ساحل رسانده و از هواي تازه لذت ببريد.

ساعات كاري: ۱۰ صبح الي ۹ شب

آدرس: 395 Santa Monica Place, Santa Monica, CA 90401, USA

 

ديگر مراكز خريد لس آنجلس

-         پاساژ بولك

-         مركز خريد هاليوود

-         پاساژ گالري گلندل

 

كلام پاياني

مراكز خريد لس آنجلس كم نيستند و هركدام با ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود جايي مناسب براي خريد و تفريح‌اند. اگر روزي بخت با شما يار شد و راهي اين شهر دوست‌‍داشتني شديد، حتما بازديد از پاساژهاي لس آنجلس را در برنامه خود قرار دهيد. براي سفرتان نيز مي‌توانيد روي كمك سفرماركت حساب كرده و بهترين قيمت بليط هواپيما لحظه آخري را از ما بخواهيد. همچنين با اجراي بهترين تورها در كنارتان هستيم.