چگونه هتل هاي 5 ستاره استانبول را ارزانتر رزرو كنيم؟
در سفر به استانبول موارد بسياري را بايد در نظر بگيريد كه يكي از آن‌ها محل اقامت در اين شهر است. استانبول هتل هاي بسياري را در خود جاي داده كه براي تمامي سليقه‌ها و بودجه‌ها مناسب هستند و مي‌توانيد از ميان آن‌ها دست به انتخاب بزنيد. از هتل آكگون استانبول كه هتلي پنج ستاره بوده تا هتل سنترال استانبول كه دو ستاره است، مي‌توانند در ليست كانديداهاي شما جاي داشته باشند.

راهكارهاي رزرو هتل ارزان استانبول

در روند رزرو هتل گاهي ترجيح مي‌دهيد در يك هتل پنج ستاره با امكانات كامل و در محيطي مجلل اقامت داشته باشيد؛ در عين حال مي‌خواهيد اين كار را با هزينه‌اي پايين انجام دهيد كه در بسياري مواقع كار بسيار دشواري به نظر مي‌رسد. چرا كه اكثر هتل هاي پنج ستاره استانبول و در كل هر جاي ديگري، هزينه بالايي را براي اقامت از مهمانان خود دريافت مي‌كنند. اما اين دشواري به معني امكانپذير نبودن اين كار نيست.

در ادامه قصد داريم راهكارهايي را معرفي كنيم تا بتوانيد هم در هتلي پنج ستاره و لوكس با امكانات زياد اقامت داشته باشيد و هم هزينه مقرون به صرفه‌اي را براي اقامت پرداخت كنيد.

رزرو هتل هاي پنج ستاره استانبول

قبل از اينكه به تشريح اين راهكارها بپردازيم، بهتر است با تعدادي از هتل هاي پنج ستاره استانبول آشنا شويم تا ببينيم سطح توقع ما از اين هتل ها بايد در چه حدي باشد. پس ابتدا به معرفي چند هتل 5 ستاره خواهيم پرداخت و پس از آن راهكارهاي كاهش هزينه‌ها را شرح خواهيم داد.

هتل رافلز استانبول

اين هتل، تنها هتلي است كه در سال 2019 توسط مجله معتبر Forbes Travel Guide عنوان هتل پنج ستاره در استانبول را كسب كرد. اين عنوان به واسطه سطح بالاي كيفيت ارائه خدمات و امكاناتي است كه در اين هتل در اختيار مهمانان قرار خواهد گرفت. تمام 185 اتاق اين هتل داراي بهترين امكانات رفاهي هستند و امكانات عمومي آن نيز بسيار متنوع هستند كه شامل استخرهاي روباز و سرپوشيده، سونا، جكوزي، حمام تركي، سالن ماساژ و زيبايي، سالن بدنسازي و يوگا براي بزرگسالان و كلوپ بازي براي بچه‌ها مي‌شود.

هتل آكگون استانبول

اين هتل پنج ستاره در محله فاتح استانبول، يكي از بهترين محله‌هاي اين شهر واقع شده و يكي از بهترين موارد در زمينه ارائه خدمات و امكانات است. خدمات نگهباني، وجود دستگاه ATM، صرافي، خدمات خشكشويي، اتوشويي و نظافت، انبار چمدان، ديوار هاي ضد صدا و صندوق امانات از امكانات رفاهي هتل آكگون استانبول است كه در اختيار تمامي مهمانان هتل قرار خواهد گرفت.

امكانات اين هتل به قدري زياد است كه به تفصيل مي‌توان درباره آن‌ها صحبت كرد. از موارد ديگر مي‌توانيم به امكاناتي براي افراد كم توان و ناتوان به عنوان مثال ويلچر، آرايشگاه، فروشگاه‌ها، خدمات نگهداري از كودكان و فضاي مخصوص به افراد سيگاري اشاره كنيم. همچنين ورودحيوانات خانگي به اين هتل آزاد است و مي‌توانيد با خيال راحت حيوان خانگي خود را به همراه داشته باشيد.

اگر بخواهيم به سراغ امكانات تفريحي هتل برويم مي‌توانيم از موارد بسيار زيادي نام ببريم كه در ادامه به آن‌ها اشاره خواهيم كرد. استخر سرپوشيده، استخر روباز، مركز تناسب اندام، سونا، سالن ماساژ، مركز سلامت، اتاق بازي، كلاب كنار استخر و رستوراني كه داراي تراسي زيبا است از جمله امكانات تفريحي اين هتل هستند.

هتل ديوان استانبول

از ديگر هتل هاي پنج ستاره‌اي كه در استانبول قرار دارد و در نزديكي ميدان تكسيم واقع شده، بايد از هتل ديوان استانبول نام برد. اولين نكته‌اي كه با ديدن اين هتل خودنمايي خواهد كرد، معماري بسيار زيباي آن است كه ابتدا در نماي خارجي و بعد از آن با ورود به هتل چشم هر بيننده‌اي را به خود خيره خواهد كرد. اين هتل نيز در آن گروهي قرار خواهد گرفت كه امكانات بسيار زيادي دارد و در ادامه به برخي از آن‌ها اشاره خواهيم كرد.

رستوران ‌هاي متنوع، قنادي، صندوق امانات، انبار چمدان، آرايشگاه، خدمات ترجمه، تبديل ارز و اينترنت واي ‌فاي، اتاق كنفرانس، دستگاه فكس و كپي، خدمات شستشويي مانند خشكشويي، اتوكشي و واكس كفش، استخر سرپوشيده و باشگاه بدنسازي، امكانات و خدمات مربوط به سونا، جكوزي، حمام بخار، آبگرم و ماساژ تنها بخشي از امكاناتي هستند كه اين هتل در اختيار مهمانان خود قرار مي‌دهد.

اقامت ارزان در هتل هاي پنج ستاره

حالا كه با چند مورد از اين هتل ها در استانبول آشنا شديم، زمان آن است كه به سراغ راهكارهاي كاهش هزينه اقامت در آن‌ها برويم.

انتخاب بهترين زمان سفر به استانبول

اولين و مهم‌ترين نكته‌اي كه در هنگام رزرو اتاق در هتل بايد به آن توجه كنيد تا بتوانيد هزينه‌ هاي اقامت خود را كاهش دهيد، زماني است كه براي سفر و رزرو هتل اقدام مي‌كنيد. براي سفر به استانبول بايد زماني را انتخاب كنيد كه تعداد مسافرين اين شهر كم بوده و قيمت ‌ها كاهش پيدا كرده باشد. بهترين زمان براي اينكه هتل هاي استانبول را با كمترين قيمت رزرو كنيد، فصل پاييز و زمستان است.

موقعيت جغرافيايي هتل

به طور معمول، هر چه دسترسي هتل به مناطق مهم و گردشگري بيشتر و بهتر باشد، هزينه اقامت در آن هتل بالاتر خواهد رفت. پس بايد به سراغ محله‌هاي كمي دنج‌تر رفت و از مكان ‌هاي گردشگري و مهم استانبول فاصله گرفت.

امكانات هتل

در هنگام رزرو هتل بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه هتل بابت امكانات اضافه‌اي كه در اختيار شما قرار خواهد داد، چه هزينه‌اي از شما دريافت خواهد كرد. برخي مواقع با انصراف از دريافت اين خدمات مي‌توانيد تا حد زيادي در هزينه‌هاي خود صرفه جويي كنيد.

رزرو ارزان هتل هاي استانبول در فلاي تودي

براي رسيدن به هتل هاي پنج ستاره ارزان مي‌توانيد به سراغ وب سايت فلاي تودي برويد و هتل هاي استانبول را با گزينه‌هاي مختلفي كه در اختيار شما قرار مي‌گيرد، مقايسه كنيد. بعد از اين مقايسه اين امكان را داريد تا با توجه به اهداف و اولويت‌هايي كه داريد، بهترين گزينه را براي خود انتخاب و اتاق مورد نظرتان را رزرو كنيد.

فلاي تودي معتبرترين مرجع آنلاين خريد بليط هواپيما خارجي و رزرو هتل در سفرهاي داخلي و خارجي است. به راحتي در اين سايت مي‌توانيد ارزانترين پرواز استانبول را در كنار رزرو هتل هاي اين شهر انجام دهيد و راهي سفر شويد.