آيفون تصويري از كجا بخريم؟ | راهنماي خريد آيفون تصويري

 خريد و تهيه آيفون تصويري يكي از موارد مهمي است كه بايد با اطلاعات و آگاهي كامل انجام شود. اگر پيش از خريد آيفون تصويري اطلاعات لازم را به دست نياوريد ممكن است محصول اشتباهي را خريداري كنيد و كارايي آن برايتان مطلوب نباشد. با اين تفاسير اكنون اين سوال به وجود مي آيد كه آيفون تصويري از كجا بخريم تا محصول باكيفيت و مرغوبي داشته باشيم. ما در اين مطلب راهنماي خريد آيفون تصويري را به شما ارائه مي دهيم تا بر اساس آن مناسب ترين درب بازكن تصويري را از مركزي معتبر تهيه كنيد.

 راهنماي خريد آيفون تصويري

پيش از خريد آيفون تصويري بايد نكاتي را در نظر داشته باشيد و بر اساس آن مدل مناسبي را انتخاب كنيد. در واقع با مشخص كردن بعضي از موارد، گزينه هاي غيرمرتبط كنار رفته و تنها بايد از بين چند مدل به انتخاب آيفون تصويري مورد نظر خود بپردازيد. اين نكات مربوط به بودجه، نيازها، برند و امكانات مورد نظر مي باشد. در واقع با تعيين اين چهار مورد، خريد آيفون تصويري برايتان آسان خواهد شد.

۱- تعيين بودجه مورد نظر

براي خريد درب بازكن تصويري بايد مبلغي را در نظر بگيريد و اين بستگي به توان شما دارد كه تا چه اندازه مي توانيد خرج كنيد. اگر بودجه كمي داريد و در عين حال مايل به خريد آيفون تصويري هستيد بايد از بين ساده ترين مدل ها، يك مدل را انتخاب كنيد. در صورتي كه بودجه بيشتري داشته باشيد پس انتخاب از بين مدل هاي پيشرفته نيز برايتان امكان پذير است. بعضي از مدل هاي آيفون تصويري امكانات و قيمت منصفانه اي دارند و به همين دليل در اكثر ساختمان ها ديده مي شوند. به طور كلي هر اندازه كه يك آيفون تصويري داراي امكانات مناسب و كيفيت ساخت بالايي باشد، قيمت بيشتري نيز دارد.

۲- مشخص سازي نيازها

اينكه آيفون تصويري از كجا بخريم موضوع مهمي است اما پيش از آن بايد نيازهاي خود را تعيين كنيم. به طور مثال اگر شما فقط مي خواهيد امنيت ساختمان را بالا ببريد و پس از رويت فرد مراجعه كننده درب ساختمان را باز كنيد، پس مدل هاي ساده نيز برايتان مناسب است. اين در حالي است كه بعضي از افراد به باز كردن درب خانه از راه دور نياز داشته و خريد يك آيفون تصويري ساده برايشان كارايي چنداني ندارد. پس تعيين نيازها مي تواند به شما در انتخاب درب بازكن تصويري مناسب كمك كند. به هنگام مشخص سازي نيازها كمي آينده نگر باشيد و اگر احساس مي كنيد كه در آينده به قابليت ها و امكانات خاصي نياز خواهيد داشت پس هم اكنون آنها را لحاظ كنيد.

۳- برند سازنده آيفون تصويري

برندهاي سازنده آيفون تصويري به دو دسته داخلي و خارجي تقسيم مي شوند. اين برندها محصولات خود را با طرح و امكانات متنوعي توليد مي كنند تا تمامي كاربران بتوانند مطابق با سليقه و نياز خود محصولي را انتخاب نمايند. بعضي از برندها اهميت بيشتري به حقوق كاربران داده و محصولات خود را با قطعات باكيفيت و طراحي زيباتري به بازار عرضه مي كنند و به همين دليل طرفداران بيشتري نيز دارند. شما نيز پيش از خريد بايد در مورد برندهاي سازنده آيفون تصويري تحقيق كنيد و سپس برند مناسبي را برگزينيد.

۴- بررسي امكانات و قابليت ها

شركت هاي سازنده آيفون تصويري هر يك از مدل ها را با امكانات و قابليت هاي متفاوتي توليد مي كنند. بعضي از امكانات درب بازكن هاي تصويري ممكن است مورد نياز ساكنين يك ساختمان نباشد. جدا از اينكه آيفون تصويري از كجا بخريم بايد پيش از انتخاب آيفون از مركز ارائه دهنده بخواهيد كه امكانات و قابليت هاي آيفون ها را برايتان توضيح دهد. وجود بعضي از امكانات سبب افزايش امنيت ساختمان شده و از سوي ديگر روند باز كردن درب و كنترل محيط بيروني ساختمان را آسان تر مي كند. در ادامه تعدادي از اين امكانات و قابليت ها را به طور مختصر بررسي مي كنيم.

امكانات و قابليت هاي آيفون تصويري

 سايز و نوع نمايشگر

 صفحه نمايش آيفون ها ابعاد و اندازه متفاوتي دارد و در بازه ۳.۵ تا ۱۰ اينچ قرار مي گيرد. هر چه اندازه نمايشگر بزرگتر باشد محيط خارج ساختمان را بهتر نشان مي دهد. كيفيت صفحه نمايش نيز به تكنولوژي ساخت آن بستگي دارد. نمايشگر LED كيفيت بالاتري نسبت به LCD دارد و در محصولات پيشرفته مورد استفاده است. لمسي بودن نمايشگر نيز از جمله قابليت هايي مي باشد كه استفاده از دستگاه را آسان كرده است.

داشتن حافظه داخلي

 زماني كه يك آيفون تصويري مجهز به حافظه داخلي باشد ذخيره سازي تصاوير را به راحتي انجام مي دهد. بدين شكل شما مي توانيد تصاوير ضبط شده را در خود آيفون تصويري مشاهده نماييد. قابليت نصب حافظه جانبي نيز به افزايش حجم حافظه و ذخيره تعداد بيشتري از تصاوير كمك مي كند.

قابليت اينتركام

 قابليت اينتركام و يا همان ارتباط داخلي يكي از امكاناتي است كه در آيفون هاي مدرن ديده مي شود. بدين شكل افرادي كه در يك ساختمان ساكن هستند مي توانند با ديگر واحدها به صورت صوتي ارتباط برقرار نمايند. اين نوع آيفون در ساختمان هايي با تعداد واحد بالا بسيار پركاربرد است. اگر اكنون با اين چالش روبرو شده ايد كه آيفون تصويري از كجا بخريم تا قابليت اينتركام داشته باشد پس بايد مدل هاي مجهز به اين قابليت را پيدا كنيد و از بين آنها نمونه دلخواه را خريداري نماييد.

انتقال زنگ به تلفن ثابت و همراه

 هنگامي كه در خانه حضور نداشته باشيد از مراجعه كنندگان نيز باخبر نخواهيد شد. به لطف تكنولوژي پيشرفته و تدابير برندهاي سازنده، قابليت انتقال زنگ آيفون تصويري به تلفن ثابت و همراه فراهم شده است. آيفون هايي كه به اين قابليت مجهز هستند امكان كنترل بيشتري را براي استفاده كنندگان فراهم مي نمايند.

آيفون تصويري از كجا بخريم؟

راهنماي خريد آيفون تصويري را مورد بررسي قرار داديم و قطعا اكنون به دنبال مركزي براي خريد آيفون تصويري مورد نظر خود هستيد. فروشگاه دومر يكي از مراكز فروش انواع آيفون تصويري است كه درب بازكن هاي متنوعي را به مشتريان عرضه مي كند. تنوع اين محصولات به گونه اي است كه هر كسي پس از مراجعه به فروشگاه دومر، آيفون مورد نظر خود را پيدا خواهد كرد.

اين فروشگاه با در نظر داشتن سليقه و بودجه كاربران، تنها به ارائه محصولات با كيفيت مي پردازد تا مشتريان پس از خريد درب بازكن تا مدت هاي طولاني از آن استفاده نمايند. قيمت هاي منصفانه اين مركز خريد آيفون تصويري را براي تمامي كاربران با سطوح بودجه مختلف امكان پذير كرده است. تمامي درب بازكن هاي تصويري موجود در فروشگاه دومر با ضمانت اصالت كالا به فروش مي رسند تا مشترياني كه مي گويند آيفون تصويري از كجا بخريم با خيالي آسوده از اين مركز كالاي اصل و با كيفيت بخرند.

 

 منبع:

https://dommer.ir/