ترفندهاي كامنت ماركتينگ در اينستاگرام

اگر به دنبال اين هستيد كه بتوانيد برند و كسب و كار خود را در كوتاه مدت به جمع زيادي از افراد معرفي كنيد، قطعا مي دانيد كه اينستاگرام بهترين راهكار خواهد بود. به خصوص اينكه قابليت‌هاي اين شبكه اجتماعي همانند كامنت ماركتينگ اينستاگرام باعث مي شود شما بتوانيد در جذب مخاطب و برندسازي اينترنتي خود به صورت موثرتري عمل كنيد. در اين مطلب با ما همراه باشيد تا با اصول كامنت ماركتينگ اينستاگرام آشنا شويد.

منظور از كامنت ماركتينگ اينستاگرام چيست؟

زماني كه شما يك فعاليت اقتصادي را شروع مي كنيد، از همان ابتدا بايد به فكر برندينگ و بازاريابي اينترنتي باشيد. حضور شما در شبكه هاي اجتماعي همانند اينستاگرام، بهترين راهكار براي تعامل با مردم و معرفي خدمات و كسب و كار شما در كوتاه مدت خواهد بود. براي مثال كامنت ماركتينگ اينستاگرام يكي از بهترين روش ها در زمينه ديجيتال ماركتينگ است. شما در اين روش بايد به صورت زير عمل كنيد:

  1. يك متن بسيار جذاب، گيرا و خاص را آماده كنيد.
  2. سپس در مرحله بعد وارد پيج هاي كاري افراد ديگر شويد.
  3. در اين زمان بايد علاوه بر لايك كردن پست ها، كامنت آماده شده را نيز در زير پست هاي آن ها قرار دهيد.

 توجه داشته باشيد كه انتخاب متن كامنت ماركتينگ اينستاگرام، اهميت بسيار زيادي دارد. اگر ادمين پيج مورد نظر متوجه شود كه شما با هدف تبليغات اين كار را انجام مي دهيد، قطعاً سريعاً متن كامنت شما را حذف خواهم كرد.

شما بايد در ابتداي اين كامنت، كمي از پيج مربوطه تعريف كرده و سپس يك توضيح مختصر در مورد برند خود بنويسيد. در چنين شرايطي پيج هايي كه شما از آن ها استفاده كرده ايد به هيچ عنوان كامنت شما را حذف نخواهد كرد چون مي‌دانند كه حضور چنين كامنتي به نفع آن ها نيز تمام مي شود.

يا مي توانيد در قالب پاسخگويي به ساير كامنت ها محصول يا خدمات خود را نيز تبليغ كنيد.

نكته: بهترين راهكار اين است كه شما در پيج هايي با فعاليت مشابه نه عين هم فعاليت كنيد. يعني پيجي كه حوزه كاري مشابه شما دارد و كامنت شما تبليغ محصول يا خدماتي نيست كه خود آن پيج هم ارايه مي دهد.

https://www.farsiblog.com/ads/insta2.jpg

 اكنون كه با جايگاه كامنت ماركتينگ اينستاگرام در معرفي و رشد كسب و كار خود آشنا شديد، ترفندهايي را براي شما ارائه مي كنيم كه در اين زمينه به شما كمك خواهند كرد:

-         خلاقيت به خرج دهيد

پيشنهاد مي كنيم از يك تيم حرفه اي در اين زمينه كمك بگيريد چون اين متن كوتاه قرار است بار زيادي را به دوش كشيده و در واقع اولين تصور كاربران را نسبت به كسب و كار شما شكل خواهد داد. بنابراين متن بايد جذاب و خاص باشد.

ترفند: داشتن حالت طنز يا تفكر يا دعوت به مشاهده يكي از بهترين راهكارها هست.

 

-        به سراغ خريد كامنت اينستاگرام برويد

 بله درست متوجه شديد خريد كامنت اينستاگرام خود يكي از بهترين روش ها براي بازاريابي و تبليغ است به چند دليل:

1-                        كامنت زياد افراد را ترغيب به تعامل و ارتباط با شما مي كند

2-                        تبليغ محصولات و خدمات شما به راحتي و به بهترين شكل ممكن

3-                        پاسخ به سوالات متداول مشتريان در قالب كامنت

 

 

-        از پيج هاي ديگر الگو بگيريد

مسلما اگر شما به سراغ پيج هاي كاري مختلف برويد، ردي از كامنت ماركتينگ اينستاگرام را مشاهده خواهيد كرد. مي ‌توانيد چند نمونه از آن ها را به عنوان الگو برداشته و سپس از آن ها براي نوشتن كامنت ماركتينگ اينستاگرام استفاده كنيد. توجه داشته باشيد كه متن كامنت به هيچ عنوان نبايد پرت باشد بلكه بايد كاملاً ذهن مخاطب را نسبت به كسب و كار شما آماده كرده و او را به سمت شما جذب كند.