بهترين زمان خريد بليط هواپيما اهواز تهران

حتما شما هم دلتان مي‌خواهد بليط اهواز تهران خود را با قيمت مناسب بخريد و خيالتان راحت باشد كه براي تاريخ مد نظرتان، بليط وجود دارد يا شايد متوجه شويد تمام پروازهاي دوستتان با قيمت كمتر و مناسب‌تري است و هر بار كه شما مي‌خواهيد بليط بخريد، با قيمت‌هاي بالا و عجيبي روبه‌رو مي‌شويد. براي اين‌كه بليط خود را با قيمت مناسب بخريد و براي هر تاريخي بدون بليط نمانيد، لازم است حتما زمان خريد مناسب بليط را بدانيد و زمان سفر به آن توجه داشته‌ باشيد.

  

شهر رودخانه‌هاي پرآب و پل‌هاي طويل، اهواز است

اهواز شهري است كه در آن چند رودخانه پرآب و پل‌هايي را مي‌بينيد كه قسمت‌هاي مختلف آن را به هم وصل كرده‌اند. اين شهر در روزهاي سخت 8 سال دفاع مقدس تلخي‌هاي بسياري را به خود ديد و مردم اين شهر همه تلاش خود را به‌ كار گرفتند كه بتوانند بهترين دفاع را از خاك اين كشور كنند. علاوه‌بر اين، منابع نفتي فراوان و شركت‌هايي در آن تاسيس شدند، باعث شده‌اند كه هر روز پروازهاي مختلفي از فرودگاه اين شهر بلند شود يا در آن به زمين بنشيند. بعضي از آن‌ها بين‌المللي و به كشورهايي مانند امارات و تركيه است.

 

براي تهيه بليط بهتر، تاريخ سفرتان را از قبل مشخص كنيد

هر چقدر زودتر بليط اهواز تهران را بخريد، قيمت آن برايتان ارزان‌تر تمام مي‌شود. اگر از تاريخ سفر خود تا اندازه زيادي مطمئن هستيد، از دو ماه قبل بليط خود را بخريد. در اين زمان، قيمت‌ها مناسب‌تر از روزهاي نزديك به تاريخ پرواز هستند. به اين نوع بليط، سيستمي گفته مي‌شود كه شركت‌هاي هواپيمايي آن‌ها را بدون هيچ تغييري صادر مي‌كنند و تا روزهاي آخر پرواز دقيقا با همين قيمت مشخص‌شده به فروش مي‌رسد.

ممكن است متوجه شويد كه در روزهاي آينده بايد راهي اهواز شويد. در اين زمان، قيمت بليط‌هاي سيستمي بالا است. براي اين روزها بليط‌هاي چارتر و لحظه آخري انتخاب مناسبي هستند. آژانس‌هاي هواپيمايي تعدادي از صندلي‌هاي يك هواپيما را رزرو مي‌كنند كه به آن‌ها بليط‌هاي چارتر گفته مي‌شوند. اگر در اوقات نزديك به پرواز، اين صندلي‌ها پر نشوند؛ بليط‌ها با تخفيف زيادي به فروش مي‌رسند. شما مي‌توانيد از اين نوع بليط استفاده كنيد. همين‌طور، در بليط‌هاي لحظه آخري كه معمولا 48 ساعت قبل از پرواز هستند، تخفيف زيادي گذاشته مي‌شود. اين گزينه هم انتخاب مناسبي براي خريد بليط اهواز تهران خواهد بود تا بليط خود را با قيمت مناسب بخريد.

  

اول به پروازهاي اواسط هفته نگاه كنيد

بليط‌هاي ارزان را در اواسط هفته پيدا كنيد. از آن‌جايي كه آخر هفته تعطيل است و بيشتر افراد مايل هستند كه اين زمان را همراه خانواده خود بگذرانند و به شهر خودشان برگردند؛ بليط‌ها در آخر هفته گرانتر از اواسط هفته است. اگر شما مي‌خواهيد پرواز ارزان‌قيمتي را تجربه كنيد، بليط‌هاي وسط هفته مانند روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه را بخريد.

 

اگر سحرخيز باشيد، بهترين بليط را مي‌توانيد بخريد

اگر دنبال بليط با قيمت مناسب مي‌گرديد، پروازتان را براي صبح رزرو كنيد. قيمت بليط‌ها در اين ساعات روز ارزان‌تر از پروازهاي عصر و شب است. البته اين انتخاب حُسن ديگري هم دارد؛ در اين زمان، كارتان سريع‌تر از زمان‌هاي ديگر انجام مي‌شود و كمتر از ساير ساعات روز معطل مي‌شويد. از طرف ديگر، اگر از اين پرواز جا بمانيد و لازم بود حتما همان روز به اهواز سفر كنيد، مي‌توانيد خودتان را به پرواز بعدازظهر و شب برسانيد.

 

فصل‌هاي سال روي انتخاب بليط اثر مي‌گذارند

فصل‌ها در انتخاب بليط اهواز تهران اثر مي‌گذارند. اهواز در جنوب كشور، يكي از شهرهايي است كه تابستان بسيار گرمي دارد. كمتر كسي سفر به اين شهر را در اين زمان انتخاب مي‌كند. اگر از آن دسته افرادي هستيد كه بايد در فصل تابستان به اين شهر برويد، خبر خوش برايتان، ارزانترين قيمت بليط هواپيما است.

در مقابل فصل تابستان، زمستان بهترين زمان سفر به اهواز است؛ چون هوا در مناسب‌ترين دماي خود است و به‌راحتي مي‌توانيد به گشت‌وگذار در اين شهر بپردازيد؛ اما پر مسافربودن اين فصل باعث مي‌شود قيمت بليط‌ها افزايش پيدا كند و اگر به‌دنبال بليط ارزان باشيد، آن را به‌راحتي نتوانيد پيدا كنيد. حتي پروازهاي چارتر هم از اين فرصت استفاده مي‌كنند و بليط‌ها را گران‌تر مي‌فروشند تا سود بيشتري كنند.

 

در فلاي تودي بهترين زمان خريد بليط اهواز تهران را پيدا كنيد

در فلاي تودي، بليط اهواز تهران خود را آسان و سريع مي‌توانيد تهيه كنيد. بعد از ورود به سايت و انتخاب تاريخ، پرواز تمام ايرلاين‌ها به شما نمايش داده مي‌شود. همين‌طور، خدماتي كه ارائه مي‌دهد و هزينه‌اي كه دريافت مي‌كنيد، در كنارشان قرار دارد. شما با مقايسه‌كردن مي‌توانيد بليط مناسب خود را انتخاب كنيد و بخريد. علاوه‌بر اين، سايت فلاي تودي تقويم قيمتي دارد. با استفاده از اين گزينه مي‌توانيد تمام پروازهاي نزديك به تاريخ انتخابي خود را ببينيد و از ميانشان، بليطي با قيمت مناسب را پيدا كنيد. اين گزينه براي زمان‌هايي كه هيچ عجله‌اي نداريد، مناسب است و به شما اجازه مي‌دهد بليط با قيمت مناسب پيدا كنيد. همين‌طور، با بررسي نموداري متوجه مي‌شويد كه قيمت‌ها در زمان نزديك به تاريخ مد نظرتان چه تغييراتي كرده‌اند.