طرز تهيه فرني با آرد برنج، فرني شكلاتي با نشاسته، فرني زعفراني با نشاسته ذرت

 فرني يكي از دسر هاي بسيار خوشمزه و ساده است كه مي توانيد به راحتي بدون نياز به مواد خاصي در خانه براي مهماني هاي خود تهيه كنيد. فرني به دليل موادي كه در آن استفاده شده بسيار مقوي و سالم است به خصوص براي كودكان و نوزاد ها مي باشد زيرا خيلي سريع هضم مي شود همچنين مي توانيد فرني را در طعم هاي مختلف براي ماه مبارك رمضان تهيه كنيد و اگر دوست داريد به صورت مجلسي اين دسر را تهيه كنيد مي توانيد سه طعم از اين فرني را تهيه كنيد و به صورت سه رنگ داخل ليوان هاي سرو بريزيد. اما منشا دقيقي براي تهيه اين دسر وجود ندارد ولي بين ما ايراني ها جايگاه خاصي دارد. فرني از دسته غذا هاي مي باشد كه به سرعت آماده مي شود و مواد در دسترسي دارد و يكي از دسر هاي مي باشد كه مي توانيد در فصل سرد يا گرم تهيه كنيد. شما مي توانيد اين دسر را در ليوان هاي شيشه اي سرو كنيد و يا داخل كاسه بريزيد و به دلخواه تزئين كنيد. اما امروز تصميم گرفتيم سه نوع از بهترين و محبوب ترين فرني ها را به شما آموزش خواهيم داد كه عبارت است از فرني، فرني شكلاتي، فرني زعفراني همراه ما باشيد.

طرز تهيه فرني با آرد برنج

فرني ساده يكي از فرني هاي محبوب بين ما ايراني ها مي باشد كه شايد حداقل يكبار طعم آن را چشيده باشيد. شما مي توانيد به سادگي با آرد برنج و شير اين فرني را در خانه تهيه كنيد و به دلخواه با پودر پسته يا گل محمدي تزئين كنيد. اين فرني گزينه بسيار خوبي براي ماه مبارك رمضان است. شما با افزودن كمي خامه صبحانه بافت اين فرني را كرمي كنيد. اما براي مشاهده دستور تهيه فرني به سايت پارسي دي مراجعه كنيد.

طرز تهيه فرني شكلاتي

فرني شكلاتي يكي ديگر از انواع فرني ها مي باشد و مخصوص كساني كه دوست دارند به صورت شكلاتي اين فرني را ميل كنند. شما مي توانيد با افزودن كمي پودر كاكائو اين فرني را به صورت شكلاتي پخت كنيد. اين فرني بسيار شيك و مجلسي مي باشد و شما مي توانيد به دلخواه با پودر نارگيل آن را تزئين كنيد. اما براي مشاهده دستور فرني شكلاتي به سايت پارسي دي مراجعه كنيد.

طرز تهيه فرني زعفراني

فرني زعفراني يكي ديگر از انواع فرني ها مي باشد كه با افزودن زعفران طعمي فوق العاده و خوش رنگ به خود مي گيرد و براي مهماني و افطاري گزينه بسيار خوبي مي باشد. شما مي توانيد اين فرني را داخل ليوان هاي شيشه هاي با ارتفاع كم ريخته و به دلخواه تزئين كنيد. شما مي توانيد اين دسر را با نشاسته ذرت تهيه كنيد. اما براي مشاهده دستور تهيه فرني زعفراني به سايت آلامتو مراجعه كنيد.