دوره آموزش تعميرات موبايل ويژه بازاركار ۱۴۰۲

 

اين روزها بيش از نود درصد افراد از تلفن‌هاي همراه هوشمند استفاده مي‌كنند؛ بنابراين لزوم استفاده از گوشي‌هاي موبايل بر هيچ كسي پوشيده نيست. اگر گوشي‌هاي موبايل به هر دليلي خراب شوند يا در موقعيت‌هاي حساس عملكرد درستي نداشته باشند، ممكن است بسياري از امور روزمره افراد با اختلال مواجه شود. از طرفي دلايل مختلفي وجود دارد كه باعث مي‌شوند افراد در مرحله اول از خرابي موبايل، به فكر تعمير آن باشند. اين در حالي است كه تعمير موبايل يك پروسه كاملا تخصصي است و بايد تعمير آن را به يك تعميركار حرفه‌اي بسپاريد. با توجه به تنوع گوشي‌هاي موبايل و خرابي‌هاي رايج در آن‌ها، بازار آموزش تعميرات موبايل براي ورود به اين حرفه بسيار داغ است. تنها كافي است يك آموزشگاه تعميرات موبايل متخصص و حرفه‌اي براي آموزش جامع و كاربردي پيدا كنيد.

بازار كار تعميرات موبايل چگونه است؟

همانطور كه گفتيم براي آموزش تعميرات موبايل بايد به يك آموزشگاه حرفه‌اي مراجعه كنيد. پيش از اينكه به معرفي بهترين آموزشگاه تعميرات موبايل بپردازيم، بهتر است مختصري راجع به بازار كار تعميرات موبايل صحبت كنيم. گوشي‌هاي هوشمند امروزي در كنار عملكرد فوق‌العاده و امكانات زيادي كه ارائه مي‌دهند، از حساسيت بالايي برخوردارند و ممكن است به دلايل جزئي مختلفي، آسيب ديده و عملكرد درستي نداشته باشند. اين در حالي است كه تقريبا اكثر افراد، بيشتر اطلاعات شخصي از جمله عكس‌هاي شخصي، اسناد و داده‌هاي مختلف خود را در حافظه گوشي نگهداري مي‌كنند‌. هر گونه خرابي در تلفن همراه مي‌تواند به از دست رفتن تمامي اين داده‌ها منجر شود.


به علاوه اينكه قيمت گوشي‌هاي موبايل تقريبا بالاست و از آنجا كه اين خرابي‌ها يكباره اتفاق مي‌افتد، ممكن است كاربران نتوانند بدون برنامه‌ريزي قبلي، يك گوشي جايگزين تهيه كنند؛ در اين مواقع تعمير موبايل بهترين و عاقلانه‌ترين راهكار است. با توجه به استفاده گسترده از گوشي‌هاي موبايل و مشكلات رايج در سيستم نرم افزاري و سخت افزاري آن‌ها، مي‌توان تعميرات موبايل را به عنوان يك شغل پربازده و درآمدزا به خصوص در سال جاري كه قيمت گوشي‌هاي موبايل تقريبا با روند افزايشي همراه بوده است، معرفي كرد. آنچه براي ورود به بازار كار تعميرات موبايل اهميت دارد، شركت در يك دوره آموزشي، در بهترين آموزشگاه تعميرات موبايل براي يك شروع قدرتمند است.

يادگيري تعميرات موبايل براي ورود به بازار كار

گوشي‌هاي موبايل به عنوان ابزارهاي پيشرفته تكنولوژي، داراي آپشن‌ها و امكانات بسيار پيشرفته هستند و عملكرد هوشمندي دارند‌. به همان اندازه كه استفاده از اين تجهيزات براي ما هيجان‌انگيز است، بروز هر گونه مشكل در آن‌ها مي‌توان به يك چالش تبديل شود. هيچ يك از گوشي‌هاي موبايل حتي آن‌هايي كه به عنوان پرچم‌‌دار گوشي‌هاي رده بالا شناخته مي‌شوند، از حملات ويروسي و مشكلات سخت افزاري در امان نيستند؛ به همين خاطر تعميرات موبايل يك شغل درآمدزا محسوب مي‌شود؛ اما نكته اينجاست كه تعميرات موبايل در عين بازدهي بالا، شغلي بسيار حساس است و به آموزش اصولي و تخصصي نياز دارد. هر چند اين مسئله نبايد شما را از هدفتان منصرف كند.

شما مي‌توانيد صفر تا صد يادگيري تعميرات موبايل را در كلاس تعميرات موبايل آكادمي توبيكس گذرانده و به صورت حرفه‌اي وارد بازار كار شويد. بازار كار تعميرات موبايل، يك بازار كار با پتانسيل بالاست و نيروي كار ماهر زيادي را مي‌طلبد. با توجه به گسترش استفاده از گوشي‌هاي موبايل، اين بازار به زودي اشباع نخواهد شد؛ در نتيجه شما مي‌توانيد با اطمينان در دوره آموزشي تعمير موبايل توبيكس شركت كرده و با گذراندن دوره آموزشي آن، كسب و كار خود را افتتاح كنيد.

آموزش تعميرات موبايل

موبايل از دو بخش سخت افزاري و نرم افزاري تشكيل شده است و عملكرد اين دو بخش در كنار هم، عملكرد نهايي اين گوشي‌هاي هوشمند را ممكن مي‌سازد. هدف از آموزش تعميرات موبايل در آموزشگاه توبيكس آن است كه تعميركار بتواند ضمن حفظ كيفيت موبايل، عملكرد مجدد آن را با بازدهي بالا امكان‌پذير كند. تعميرات موبايل در توبيكس در دو دسته سخت افزاري و نرم افزاري تقسيم مي‌شود.

آموزش تعميرات سخت افزاري موبايل

بيشتر خرابي‌هاي بخش سخت افزاري موبايل معمولا يكباره اتفاق مي‌افتد. از اين خرابي‌ها مي‌توان به شكسته شدن تاچ يا ال سي دي، خرابي سوكت شارژ و .... اشاره كرد. در آموزشگاه تعميرات موبايل توبيكس مي‌آموزيد كه چگونه با عيب‌يابي اصولي از صحت عملكرد سيستم عامل و بخش سخت افزاري مطمئن شويد. در كلاس تعميرات موبايل اين آكادمي تخصصي مي‌آموزيد كه چگونه گوشي را باز كرده، كانكشن‌هاي مدار الكتريكي را بررسي كنيد و قطعات معيوب را تعمير و تعويض كنيد. آموزش تعميرات موبايل در بخش سخت افزار شامل: تعويض هارد، مشكلات آنتن‌دهي، كار با منبع تغذيه، رفع مشكلات دوربين، نحوه تعويض آي سي‌هاي چسبي و .... مي‌شود.

آموزش تعميرات نرم افزاري موبايل

مشكلات نرم افزاري موبايل در دراز مدت اتفاق مي‌افتد و سيستم عامل گوشي را با مشكل مواجه مي‌كند. بيشتر مشكلات نرم افزاري به دليل ويروسي شدن گوشي و حمله بدافزارها اتفاق مي‌افتند؛ در نتيجه آن، كاربر با كاهش سرعت گوشي، پرش آنتن، عدم اتصال داده، بسته شدن خود به خود برنامه‌هاي در حال اجرا، حذف شدن فايل‌ها و ... مواجه مي‌شود. از خدمات آموزش تعميرات نرم افزاري موبايل در آكادمي توبيكس مي‌توان به نحوه فلش كردن گوشي، تنظيمات كارخانه، تست تغذيه قطعات، مشكل آنتن‌دهي، ريكاوري و ... اشاره كرد.

آكادمي توبيكس

براي اينكه يك شروع قدرتمند داشته باشيد، بايد به تمام بخش‌هاي سخت افزاري و نرم افزاري تسلط پيدا كرده، تمام ابزارها و تجهيزات تعمير موبايل را بشناسيد. آكادمي توبيكس به عنوان بهترين موسسه آموزش تعميرات موبايل در كشور، بهترين انتخاب براي كاربراني است كه قصد دارند، در شغل تعميرات موبايل مشغول به كار شوند. شما مي‌توانيد صفر تا صد تعميرات موبايل را در اين آكادمي به صورت حرفه‌اي بياموزيد. شما مي‌توانيد پس از اتمام دوره حضوري آموزش، ويديوهاي آموزشي سرفصل‌هاي دوره شده را در حساب كاربري خود به صورت رايگان دريافت كنيد. تمامي اين ويدئوها به صورت رايگان آپديت شده و دسترسي دائم اين ويدئوها به شما داده مي‌شود. اين آموزشگاه علاوه بر خدمات حرفه‌اي، در نهايت مدرك فني و حرفه‌اي بين‌المللي كه در بيش از ۷۰ كشور دنيا اعتبار دارد را به كارآموزان ارائه مي‌دهد.

جمع‌بندي

در اين مطلب راجع به بازار كار تعميرات موبايل صحبت كرديم و اهميت شركت در دوره آموزش تعميرات موبايل براي ورود حرفه‌اي به اين بازار را بررسي كرديم؛ در نهايت آموزشگاه تعميرات موبايل توبيكس را به عنوان بهترين آموزشگاه در سراسر كشور معرفي كرديم. توبيكس عنوان مجهزترين آموزشگاه با آموزش تخصصي و به‌روزترين سرفصل‌ها، بيشترين ميزان ورود به بازار كار در كشور را دارد.