چگونه در اينستاگرام به فروش بيشتري برسيم؟

از جمله فعاليتي كه در پلتفرم اينستاگرام انجام مي‌شود، فروش آنلاين است. در واقع زماني كه تصميم مي‌گيريد در اينستاگرام صفحه‌اي به عنوان فروش آنلاين ايجاد كنيد، حتما يك نوع محصول و يا خدمات خاصي را در ذهن داريد كه قصد داريد به ديگران ارائه دهيد. فروش بيشتر در اينستاگرام نيز از جمله موضوعات مهمي است كه برندها و صفحات فروش آنلاين مختلفي كه در اين پلتفرم حضور دارند به دنبال آن هستند و براي اينكه بتوانند به آن برسند روش‌ها و تكنيك‌هاي مختلفي براي جذب كردن مشتري در اينستاگرام را به كار مي‌گيرند.

در واقع همان طور كه حتما شما نيز شاهد آن هستيد برخي از كارهاي اينترنتي در كشور ما ايران توانسته‌اند با استفاده از بازاريابي در اين پلتفرم به سودهاي بسيار عالي برسند و به عبارتي بهتر از اينستاگرام به عنوان يك بستر براي افزايش فروش استفاده مي‌كنند. بر اين اساس يادگيري روش‌هاي مختلف براي فروش بيشتر در اينستاگرام ضروري است.

بنابراين اگر شما نيز از جمله افرادي هستيد كه تمايل به افزايش فروش در اينستاگرام را داريد و يا اينكه اين سوال را در ذهن خود داريد كه چگونه در اينستاگرام به فروش بيشتري برسيم؟ بايد حتما با يك سري نكات مهم آشنا شويد كه در ادامه سعي كرديم به برخي از مهم‌ترين آن‌ها اشاره كنيم. البته شما مي‌توانيد در صورت لزوم از افراد ماهر در اين زمينه نيز كمك بگيريد.

چگونه در اينستاگرام به فروش بيشتري برسيم؟

بنابراين اگر شما نيز از جمله افرادي هستيد كه تمايل به افزايش فروش در اينستاگرام را داريد و يا اينكه اين سوال را در ذهن خود داريد كه چگونه در اينستاگرام به فروش بيشتري برسيم؟ بايد حتما با يك سري نكات مهم آشنا شويد كه در ادامه سعي كرديم به برخي از مهم‌ترين آن‌ها اشاره كنيم. البته شما مي‌توانيد در صورت لزوم از افراد ماهر در اين زمينه نيز كمك بگيريد.

راه هاي فروش بيشتر در اينستاگرام

روش‌ها و راهكارهاي مختلفي براي افزايش فروش در اينستاگرام وجود دارد كه توصيه مي‌شود با دقت و بررسي بازخوردها آن‌ها را امتحان كنيد. شايد مهمترين عامل در فروش بيشتر، فالوور هاي شما باشد. شما اين امكان را داريد كه با خريد فالوور ارزان اقدام به افزايش فالوور هاي پيجتان كنيد اما افزايش فالوور هاي شما نميتواند تضميني براي فروش بيشتر شما نيز باشد. در اين ميان شما را با راه و روش هاي گوناگوني براي فروش بيشتر در اينستاگرام آشنا ميسازيم.

خريد فالوور ارزان اينستاگرام

نشان دادن صلاحيت به كاربران

از جمله روش فروش بيشتر در اينستاگرام اين است ‌كه شما صلاحيت خود را به كاربران نشان دهيد. به عنوان مثال زماني كه شما يك فرد را به عنوان ورزشكار و يا بازيگر مي‌شناسيد حتما در هنگام خريد اين فرد را نسبت به يك غريبه ترجيح مي‌دهيد. به همين دليل نيز داشتن تخصص و مهارت در يك زمينه موجب ايجاد حس اطمينان و اعتماد در مشتريان خواهد شد.

بنابراين بهتر است كه در پيج خود به كاربران و مخاطبان خود نشان دهيد كه در فروش محصولات و يا خدمات خود تخصص كافي داريد و همچنين صلاحيت شما نسبت به رقبا بيشتر است. راه‌هاي مختلفي وجود دارد كه اين صلاحيت را بتوانيد به كاربران نشان دهيد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به اين امر اشاره كرد كه از سوابق خود براي مخاطبان توضيح دهيد و اين گونه باعث فروش بيشتر در اينستاگرام شويد.

همچنين در ويديو و يا پست‌هايي كه منتشر مي‌كنيد، نشان دهيد كه داراي تجربه در اين زمينه هستيد. حتي مي‌توانيد نكات آموزشي مهمي در زمينه‌اي كه فعال هستيد به مخاطبان خود ارائه دهيد. اين راهكارها باعث افزايش فروش در اينستاگرام شما خواهد شد.

كمك گرفتن از اينستاگرام ماركتينگ

روش ديگر براي فروش بيشتر در اينستاگرام اين است كه از اينستاگرام ماركتينگ كمك بگيريد. در واقع اين روش استراتژي بسيار مناسبي است كه مي‌تواند فروش شما را چند برابر بيشتر كند. به طور كلي شما براي اين راهكار مي‌توانيد به جاي ارسال كردن عكس از محصولات از لايو اينستاگرام كمك بگيريد.

با استفاده از برگذاري لايو زنده در اين پلتفرم محبوب و خريد ويو (بازديد) لايو اينستاگرام ميتوانيد افراد حاظر در لايو را افزايش دهيد و با معرفي خدمات و محصولات خود به آنها شاهد رشد بيشتر فروش خود باشيد.

در واقع با اين كار مي‌توانيد به مخاطبان خود اين اطمينان را دهيد كه چه محصولات و با چه كيفيتي به دست آن‌ها خواهد رسيد. همچنين در لايو اينستاگرام كاربران مي‌توانند سوالات مختلف خود را بپرسند و شما نيز به صورت زنده به آن‌ها پاسخ دهيد. اين راهكار در حقيقت علاوه بر افزايش فروش در اينستاگرام مي‌تواند براي برند سازي نيز كمك بسيار زيادي به شما كند.

خريد ويو (بازديد) لايو اينستاگرام

داشتن استراتژي مناسب براي انتشار محتوا

براي افزايش فروش در اينستاگرام بايد حتما يك استراتژي و برنامه مناسبي براي توليد و منتشر كردن محتواي خود داشته باشيد. در واقع شما با كمك اين استراتژي مشخص خواهيد كرد كه در طي هر يك مدت معين و يا مثلا در طي يك هفته و يا يك ماه قصد داريد چه محتوايي را با چه دليل و يا هدفي منتشر كنيد‌.

محتوا هاي جذاب بين كاربران ذخيره (سيو) و اشتراك گذاري (شير) ميگردد و همين عامل به سادگي سبب افزايش فروش بيشتر در اينستاگرام ميكردد. سيو و شير دو عامل مهم براي افزايش بازخورد يك پست در اينستاگرام و ورود آن به اكسپلور هستند؛ به همين علت است كه برخي از كاربران فعال در اينستاگرام كه داراي پيج هاي بزرگي هستند اقدام به خريد سيو اينستاگرام ميكنند.

البته اين موضوع كاملا به حيطه كاري شما بستگي دارد. در واقع براي افزايش فروش در اينستاگرام مي‌توانيد با كمك يك تقويم محتوايي مناسب و معين كردن روزها در آن مشخص كنيد كه در طي هر روز قرار است چه محتوايي منتشر كنيد و همچنين اين محتوا بايد چه جزئياتي داشته باشد. جزئيات محتوا مي‌تواند نكاتي مانند كپشن، هشتگ‌هاي مورد نياز، لوكيشن، تگ‌ها و مواردي از اين قبيل را شامل شود.

با اين روش شما پيش از رسيدن به يك روز و يا هفته مشخص، سريع‌تر عمل خواهيد كرد و همه‌ي نكات نيز براي شما آماده خواهند بود. بنابراين با منظم بودن و همچنين داشتن تداوم لازم در توليد محتوا، كاربران بيشتري جذب خواهند شد كه اين امر منجر به فروش بيشتر در اينستاگرام خواهد شد.

خريد سيو اينستاگرام

افزايش فروش در اينستاگرام با انتشار عكس‌هاي باكيفيت

همان طور كه مي‌دانيد اصل و اساس اينستاگرام بر پايه تصوير طراحي شده است. بنابراين مي‌توان بيان كرد كه از مهم‌ترين راهكارها براي فروش بيشتر در اينستاگرام اين است كه عكس‌ها و تصاوير بسيار با كيفيت توليد و منتشر كنيد. لازم است كه تصاوير انتخابي شما باعث جلب توجه مخاطبان شوند و كاربر حتي بتواند با كمك آن‌ها صداي شما را نيز بشنود.

بنابراين براي اين راهكار بايد حتما زمان كافي بگذاريد. چيدمان جذابي انتخاب كنيد و البته كپشن را نيز متناسب با عكس‌هاي خود انتخاب كنيد. اين راهكار مي‌تواند موجب شود شما يك تصوير مناسبي از برند خود به نمايش بگذاريد. در واقع عكس‌ها از جاذبه‌هاي اين پلتفرم هستند و حتي مي‌توانند موجب شوند كه اگر يك نفر مشتري شما نباشد نيز در صفحه بماند و همين امر نيز موجب افزايش فروش در اينستاگرام خواهد شد.

استفاده از هشتگ گذاري مناسب

از راهكارهاي مهم جذب مشتري و فروش بيشتر در اينستاگرام استفاده كردن از هشتگ گذاري هدفمند، مناسب و طبق اصول است. در واقع اين روش به صورت رايگان شما را به هدفي كه داريد نزديك مي‌كند. همچنين در صورتي كه هشتگ گذاري را به شكل اصولي و درست انجام دهيد تحول بزرگي در كسب‌وكار خود مشاهده خواهيد كرد.

براي اين كار بايد بدانيد كه مشتريان شما به طور كلي از كدام هشتگ‌ها استفاده مي‌كنند و يا به عبارتي چه هشتگ‌هايي را دنبال مي‌كنند. دقت كنيد كه هشتگ‌ها را متناسب با موقعيت انتخاب و استفاده كنيد و همچنين محتوايي كه توليد مي‌كنيد با هشتگ‌هايي كه به كار مي‌گيريد بايد تطابق داشته باشند. براي افزايش فروش در اينستاگرام همچنين بايد روش‌هاي خلاقانه و حرفه‌اي را استفاده كنيد و به عبارتي بتوانيد دنبال كننده‌هاي يك هشتگ خاص را به فالوورهاي خود تبديل كنيد.

به كار بردن پروموشن براي تشويق مخاطبان

از راهكارهايي كه براي كاربران داراي جذابيت بسيار زيادي است و البته به بازاريابي و يا فروش بيشتر در اينستاگرام بسيار كمك مي‌كند، مي‌توان به استفاده از پروموشن اشاره كرد. در واقع بسياري از مخاطبان به دنبال يك فرصت براي خريد هستند و براي اين امر به يك تخفيف نياز دارند كه شما با اين راهكار مي‌توانيد هر چند وقت يك‌بار اين بهانه خريد را به كاربران خود بدهيد.

به عنوان مثال روز دختر، روز مادر، ولنتاين و ديگر مناسبت‌ها مي‌توانند فرصت بسيار مناسبي براي پروموشن باشند. اين امر مي‌تواند باعث جذب فالوورهاي بيشتر و در نتيجه آن افزايش فروش در اينستاگرام شود. البته شما علاوه بر روزهاي خاص مي‌توانيد بدون مناسبت نيز به فالوورهاي وفادار خود هديه‌هاي خاصي بدهيد.

جمع بندي

زماني كه تصميم مي‌گيريد در اينستاگرام يك صفحه براي كسب‌وكار خود ايجاد كنيد، سوالات مختلفي در ذهن شما پيش مي‌آيد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به اين سوال اشاره كرد كه چگونه در اينستاگرام به فروش بيشتري برسيم؟ براي پاسخ به اين سوال لازم است اشاره كنيم كه راهكارهاي مختلفي براي فروش بيشتر در اينستاگرام وجود دارند كه رعايت كردن آن‌ها مي‌تواند شما را به سود و موفقيت بسيار زيادي برساند.

به همين دليل در اين مقاله سعي كرديم به برخي از نكات و روش‌هاي مهم در اين زمينه اشاره كنيم كه تمامي افرادي كه به تازگي صفحه كسب‌وكار خود را راه‌اندازي كرده‌اند و يا حتي افرادي كه مدت‌ها است پيج كاري دارند اما شاهد پيشرفت چنداني نبوده‌اند، بتوانند از آن‌ها كمك بگيرند. البته اين نكته را نيز لازم است ذكر كنيم كه امروزه افراد متخصصي نيز در اين زمينه در حال فعاليت هستند و مي‌توانند براي افزايش فروش در اينستاگرام به شما كمك كنند.