فروش ويژه انواع جي پي اس خودرو و ردياب خوردو پيام جي پي اس

فروش ويژه انواع جي پي اس خودرو و ردياب خوردو پيام جي پي اس

به احتمال بسيار زياد افرادي را ديده‌ايد كه به كمك گوشي تلفن همراه به راحتي موقعيت مكاني و وضعيت خودرو خود را بررسي مي‌كنند. آن‌ها از تجهيزاتي به نام جي پي اس بهره مي‌برند. بد نيست بدانيد كه اين تنها يكي از كاربردهاي وسيله گفته شده است و با نصب آن روي وسيله نقليه، امكانات ديگري نيز در دسترس خواهد بود.

در اين مقاله قصد داريم انواع ردياب‌، مزاياي استفاده و نكات مهمي كه در هنگام خريد بايد به آن‌ها توجه كرد را بررسي كنيم. اگر به دنبال تهيه GPS هستيد، بهتر است در ادامه همراه ما باشيد تا اطلاعاتي كاربردي در اين زمينه كسب كنيد.

معرفي جي پي اس

موقعيت‌ياب جهاني كه به آن GPS نيز گفته مي‌شود، سيستمي است كه با كمك ماهواره‌هاي مختلف، اين امكان را فراهم مي‌كند تا موقعيت مكاني خودرو خود در هر نقطه از كره زمين را مشخص كنيد. براي اينكه بتوانيد سيگنال‌ها را دريافت كنيد، لازم است تا گيرنده‌اي كوچك روي دستگاه ماشين نصب كرده و از طريق اپليكيشن روي گوشي هوشمند خود، وضعيت وسيله نقليه را بررسي كنيد. از كاربردهاي ديگر اين تجهيزات مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • خاموش كردن خودرو از راه دور

  • امكان تعريف حداكثر سرعت مجاز براي رانندگي و مطلع كردن افراد در صورت تجاوز از ميزان مشخص شده

  • امكان مشخص كردن محدوده مجاز براي استفاده از وسيله نقليه و ارسال هشدار در صورت خروج از آن

  • بررسي تاريخچه مسيرهاي طي شده

انواع جي پي اس خوردو

برخلاف تصور بسياري از افراد، مدل‌هاي مختلفي از جي پي اس ماشين وجود دارد كه هر كدام از آن‌ها ويژگي‌ها و مزيت‌هاي خاصي دارند. در ادامه، چهار نوع را معرفي مي‌كنيم تا بتوانيد باتوجه به بودجه و نيازهاي خود، بهترين محصول را تهيه كنيد. در نظر داشته باشيد باتوجه به فروش ويژه پيام جي پي اس، شما مي‌توانيد ردياب انتخابي مورد نظر را با مناسب‌ترين قيمت و بالاترين كيفيت خريداري كرده و روي وسيله نقليه خود نصب كنيد.

  • جي پي اس بي‌سيم

  • جي پي اس آهن ربايي

  • جي پي اس ماشين فندكي

  • ردياب دياگي

 

جي پي اس ماشين سيمي

يكي از بهترين مدل‌هاي موجود در بازار ايران است كه مي‌توان به راحتي آن را به سيستم برق خودرو وصل كرد و از امكاناتش بهره برد. از مهم‌ترين مزيت‌هاي اين تجهيزات مي‌توان به دقت بالا و استفاده از باتري وسيله نقليه اشاره كرد. البته در برخي از مدل‌ها، اين ردياب‌ها به باتري داخلي نيز مجهز هستند تا بتوانند در صورت قطع شدن ارتباط با سيستم برق خودرو همچنان داده‌هاي مورد نظر را به كاربر ارسال كنند.

در نظر داشته باشيد كه اين قطعه پورت عيب‌ياب ندارد و به همين دليل بيشتر مناسب ماشين‌هاي قديمي‌تر و ديزلي است. برخي ويژگي‌هاي دستگاه عبارت هستند از:

  • آنلاين بودن هميشگي به دليل استفاده از برق خودرو و سيم‌كارت جهت ارسال اطلاعات

  • خطاي بسيار جزئي در نمايش دادن موقعيت مكاني

جي پي اس آهنربايي خوردو

چي پي اس آهنربايي ماشين از ديگر مدل‌هاي موجود در بازار است كه با استفاده از يك مگنت به بدنه خودرو وصل مي‌شود. براي استفاده از اين تجهيزات، لازم نيست آن‌ها را به سيم‌كشي وسيله نقليه متصل كرد؛ زيرا از يك باتري داخلي براي تامين انرژي مورد نياز خود بهره مي‌برند. شايد به اين موضوع فكر كنيد كه ممكن است قطعه در هنگام رانندگي و تكان‌هاي شديد از بدنه جدا شود؛ اما به دليل وجود يك آهن رباي بسيار قوي، لازم نيست دغدغه‌اي در اين مورد داشته باشيد. از ويژگي‌هاي مهم اين محصول مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • دقت بالاي جي پي اس آهنربايي خوردو

  • استفاده از باتري قابل شارژ با ماندگاري بالا در جي پي اس آهنربايي ماشين كه برخي مدل‌ها قادر هستند تا 15 روز بدون نياز به شارژ كار كنند.

  • ساده بودن نصب كه به فرد امكان مي‌دهد بدون نياز به هيچگونه تخصصي دستگاه را راه‌اندازي كند.

  • مگنت بسيار قدرتمند

 

ردياب فندكي

جي پي اس خوردو فندكي از ديگر تجهيزاتي است كه مي‌توان از آن به منظور مشخص كردن موقعيت مكاني و جلوگيري از سرقت استفاده كرد. در ظاهر اين وسيله شبيه به فندك ماشين است و همين شباهت بسيار زياد كار سارقان براي شناسايي را سخت مي‌كند. براي آغاز فعاليت اين قطعه كافيست آن را به قسمت فندك متصل كرده تا سيستم شروع به ارسال سيگنال كند.

يكي از ويژگي‌هاي خاص اين محصول، ارسال پيامك به صاحب خودرو در صورت جدا شدن جي پي اس ماشين از جاي خود است. در واقع اين اخطار به شما كمك مي‌كند تا سريعا اقدامات لازم براي جلوگيري از دزديده شدن وسيله نقليه را انجام دهيد.

امكان شارژ موبايل با استفاده از اين وسيله در برخي مدل‌ها از ديگر ويژگي‌هاي اين تجهيزات به حساب مي‌آيد.

ردياب دياگي

پيشرفته‌ترين جي پي اس خودرو موجود در بازار كه امكان بررسي و كنترل كامپيوتر خودرو و مطلع شدن از مشكلات احتمالي آن را به راننده مي‌دهد. جالب است بدانيد كه نصب اين وسيله بسيار آسان بوده و نياز به تخصص خاصي ندارد. كافيست آن را به پورت دياگ متصل كنيد.

از آن جايي كه اين دستگاه به سيستم كامپيوتر ماشين متصل است، در صورت بروز هرگونه نقص در عملكرد خودرو، سريعا از طريق پيامك و اپليكيشني كه روي گوشي نصب شده، هشداري براي افراد ارسال مي‌كند. اين قابليت به شما اجازه مي‌دهد تا بتوانيد در اولين فرصت، مشكل را برطرف كرده و از خرابي كامل وسيله نقليه جلوگيري كنيد. بررسي وضعيت سلامت خودرو به كمك اپليكيشن نصب شده روي گوشي، بدون مراجعه به تعميرگاه امكان‌پذير است.

مزاياي استفاده از جي پي اس

مهم نيست از جي پي اس آهنربايي ماشين استفاده مي‌كنيد يا مدل‌هاي سيمي را خريداري كرده‌ايد. نصب اين دستگاه روي خودرو مزاياي متعددي دارد كه در ادامه به تعدادي از مهم‌ترين آن‌ها اشاره مي‌كنيم:

  • جي پي اس ماشين مي‌تواند به تامين امنيت آن كمك كند؛ به‌عنوان مثال، در صورت سرقت خودرو، مالك مي‌تواند با استفاده از اين سيستم، مكان دقيق وسيله نقليه خود را مشخص كند.

  • برخي از سيستم‌هاي جي پي اس آهنربايي ماشين مي‌توانند اطلاعاتي مانند سرعت، مسير حركت و زمان توقف را ثبت كنند تا به بهبود رفتار راننده و كاهش حوادث كمك كند.

  • برخي از سيستم‌هاي ردياب خودرو امكان كنترل از راه دور برخي اجزاء خودرو را فراهم مي‌كنند از جمله قفل و باز كردن درها يا خاموش و روشن كردن موتور.

نحوه نصب و راه‌اندازي جي پي اس خودرو

براي اينكه بتوان اين سيستم‌ها را به درستي راه‌اندازي كرد، بايد تخصص داشت. به‌طور مثال شما بايد با برق خودرو آشنا باشيد تا آسيب به ساير قسمت‌ها وارد نكنيد. در ادامه، مراحل نصب جي پي اس ماشين را بررسي مي‌كنيم:

  1. اولين كار خريد يك مدل مناسب از اين تجهيزات است كه بتواند نيازهاي شما را برطرف كند. براي انجام اين كار مي‌توانيد از خدمات مشاوره‌اي پيام جي پي اس استفاده كنيد.

  2. در مرحله بعد شما بايد محل نصب اين قطعه را مشخص كرده و آن را جايگذاري كنيد.

  3. اگر از مدل‌هاي سيستمي اين محصولات استفاده مي‌كنيد، بايد آن را به باتري ماشين متصل كنيد.

  4. شركت سازنده براي تمام ردياب‌هاي توليدشده، اپليكيشني طراحي مي‌كند تا بتوانيد با استفاده از آن، وضعيت خودرو را كنترل كنيد. پس از نصب بايد پيكربندي و تنظيمات اوليه را انجام دهيد.

  5. در مرحله آخر بايد عملكرد دستگاه را بررسي كنيد و مطمئن شويد سيگنال را به درستي ارسال مي‌كند.

بررسي دلايل خريد از پيام جي پي اس

پس از اينكه مزيت‌هاي استفاده از جي پي اس خوردو را بررسي كرديم، در اين بخش قصد داريم تا فروشگاه معتبر پيام جي پي اس را به شما معرفي كنيم كه مي‌توانيد ردياب مورد نظر خود را از آن‌ها تهيه كنيد. اصلي‌ترين دليلي كه اين مجموعه را به شما معرفي مي‌كنيم، كيفيت بالاي دستگاه‌هايي است كه به فروش مي‌رسانند. علاوه‌بر اين، به دليل برگزاري جشنواره، در حال حاضر قيمت فروش جي پي اس ماشين بسيار كمتر از ساير رقبايي است كه در بازار، اين محصولات را به فروش مي‌رسانند.

همچنين اگر شما در انتخاب ردياب مناسب براي وسيله نقليه خود با چالش مواجه هستيد، كافيست با كارشناسان مجموعه تماس بگيريد تا باتوجه به بودجه و نياز شما، بهترين مدل موجود در بازار را معرفي كنند. در نظر داشته باشيد كه تنوع محصولات در مجموعه بسيار زياد است و شما مي‌توانيد به واسطه فروش ويژه، كالاي مور نظر خود را با بهترين قيمت ممكن تهيه كنيد.

جمع‌بندي

با پيشرفت علم و تكنولوژي، تجهيزات مختلفي توسط متخصصان طراحي شده كه مي‌توان با كمك آن‌ها امنيت ماشين را به ميزان قابل‌توجهي افزايش داد. يكي از اين دستگاه‌هاي توليد شده، جي پي اس است كه به شما كمك مي‌كند، علاوه‌بر رصد لحظه‌به‌لحظه وضعيت ماشين خود، به راحتي از راه دور آن را خاموش و روشن كنيد.

پيام جي پي اس يكي از مجموعه‌هاي معتبري است كه مي‌توانيد ردياب با مدل‌هاي مختلف را از آن‌ها خريداري كنيد. كافيست به وب‌سايت‌شان مراجعه كنيد يا با كارشناسان شركت در تماس باشيد تا بتوانيد بر اساس نيازتان، جي پي اس خوردو مناسب را تهيه كنيد. باتوجه به فروش ويژه پيام جي پي اس، به شما توصيه مي‌كنيم هرچه سريع‌تر اين كار را انجام دهيد تا با پرداخت مبلغ كمتر، در هزينه‌هاي خود صرفه‌جويي كنيد.جهت خريد و مشاوره با شماره 09124251676 و يا 02126760035 تماس بگيريد.