اصول بازاريابي پيامكي / كارشناس بازاريابي حرفه اي شويد!

بازاريابي پيامكي يكي از رايجترين و قوي ترين روش تبليغاتي ست كه مي توانيد با كمترين هزينه و در سريع ترين زمان برند كسب و كارتان را معرفي كنيد. با اين روش تبليغاتي نگراني براي كاهش فروش و كمرنگ شدن برندتان را نداريد و به راحتي مي توانيد به گروه وسيعي از مشتريان و مخاطبان خود دسترسي پيدا كنيد.

از آنجايي كه تبليغات پيامكي انبوه يا بازاريابي پيامكي يكي از روش هاي موثر در برقراري ارتباط با ديگران است و موجب تعامل بيشتر و ارتقاي برند شما مي شود؛ بنابراين آشنايي با اصول بازاريابي پيامكي لازمه موفقيت در اين روش تبليغاتي ست.

 

بازاريابي پيامكي چيست؟

بازاريابي پيامكي يكي از روش هاي تبليغاتي ست كه كسب و كاهار با استراتژي درست به ارسال پيامك هاي انبوه تبليغاتي و اطلاع رساني در حوزه كاري خود مي پردازند تا به معرفي محصولات و خدمات خود بپردازند.

اين روش مشابه روش بازاريابي ايميلي ست؛ اما مزاياي بسياري دارد كه مهم ترين مزيت ان اين است كه فرد براي دريافت پيامك نيازي به اتصال اينترنت ندارد و براي همين موثرتر از روش ايميلي ست.

در دنياي امروز اين روش تبليغاتي به دليل راحت بودن اجرا، در دسترس بودن و بازدهي بالايي كه براي كسب و كارها ايجاد مي كند از محبوب ترين راه ها محسوب مي گردد.

مزاياي بازاريابي پيامكي

استفاده از روش پيامكي در دنياي امروز كه اكثر افراد حداقل يكي گوشي همراه دارند مي تواند روش كاربردي باشد كه مزاياي بسياري دارد. استفاده از روش بازاريابي پيامكي مزاياي بسياري دارد كه در زير به آنها اشاره مي كنيم.

  1. مهم ترين مزيت اين روش تبليغاتي بدون محدوديت بودن اين روش است و در تمام مناطق ايران پوشش دهي دارد.
  2. هزينه تبليغاتي ارزان و مقرون به صرفه مي باشد.
  3. اگر به صورت هدفمند و مطابق با اصول بازاريابي ارسال شود بازدهي بالايي دريافت مي كنيد.
  4. سريعترين روش است تا شما براي هزاران نفر در كمتر از چند ثانيه پيامك ارسال كنيد.
  5. با اين روش مي توانيد براي هر مخاطب نوع پيام مناسبي كه به آن علاقمند است را ارسال كنيد.
  6. نياز به نصب سخت افزار براي اجراي برنامه نداريد و مخاطب هم براي دريافت پيامك نياز به انجام كار سختي ندارد و پيامك را در لحظه دريافت مي كند.

 

پنل اس ام اس رايگان چيست؟

پنل پيامك رايگان يا پنل اس ام اس نرم افزاري تحت وب است كه امكان دريافت يا ارسال پيامك تبليغاتي يا غير تبليغاتي به صورت تكي يا انبوه مي دهد. به عبارت ديگر، شما با خريد پنل پيامك در يك سامانه اس ام اسي علاوه بر دريافت يا ارسال اس ام اس امكان مديريت پيامك هاي انبوه خود را هم نيز داريد.

 

پنل اس ام اس رايگان خدمتي است كه توسط اين گونه سامانه ها ارائه مي شود. پنل پيامك رايگان فقط بابت ارسال پيامك و شارژ پنل از شما پول دريافت مي كند و بابت فعال سازي هزينه اي بسيار بسيار كم را بابت راه اندازي دريافت مي كند.

اصول بازاريابي پيامكي

نكات و اصولي كه بايد در هنگام اجراي بازاريابي پيامكي به آنها توجه كنيد تا بازدهي بالايي از انجام اس ام اس ماركتينگ دريافت كنيد را در زير براي شما توضيح مي دهيم.

انتخاب جامعه هدف مشخص

براي اجراي بازاريابي پيامكي بايد پيامك ها را به جامعه هدف دقيق ارسال كنيد در غير اين صورت بازخورد خوبي دريافت نمي كنيد. به عنوان نمونه زماني كه شما مي خواهيد لوازم آرايشي تبليغ كنيد ارسال پيامك براي بانوان جوان بيشتري بازدهي را براي شما دارد تا ارسال پيامك براي هر فرد و شخص، كه تنها صرف هزينه و انرژي براي شما دارد.

زمان مناسب براي ارسال پيامك

يكي از مهم ترين اصول در بازاريابي پيامكي ارسال پيامك در زمان درست و صحيح است تا نتيجه مطلوبي از ارسال پيامك دريافت كنيد. زمان كار و نيمه شب زمان مناسبي براي ارسال پيامك نيست؛ بلكه موجب آزار مشتريان خود نيز مي گرديد. بهترين زمان ارسال پيامك 8 تا 10 صبح و 5 تا 9 است.

معرفي درست محصولات و خدمات

رقباي بسياري در بازار رقابت مي كنند شناساندن درست محصولات و خدمات مطابق با ويژگي هايي كه دارند بهتر آنها را معرفي مي كند. بيان نقاط ضعف محصول در كنار ويژگي شناخت دقيقي از محصول براي مشتري يا مخاطب فراهم مي كند و ترغيب بيشتري براي خريد ايجاد مي كند.

اجازه از مشتري براي ارسال پيامك

رضايت فرد براي دريافت پيامك تبليغاتي و اطلاع رساني تاثير آن را بيشتر خواهد كرد. شما مي توانيد با دريافت اطلاعات شخصي از آنها رضايت براي ارسال پيامك دريافت كنيد يا با ارسال پيامك نظر او را براي دريافت پيام هاي بعدي بپرسيد.

 

متن كوتاه و جذاب

تعداد كاراكتر در هر پيام فارسي 60 كاراكتر است ارسال مطلب بيشتر هزينه بيشتري را مي طلبد شما مي توانيد با به كار بردن كلمه كليدي اصلي در ابتداي متن ، پيامك هدفمند و جذابي كه معرف برند و محصولات شماست را ارسال كنيد.

كلام آخر

يكي از مطمئن ترين و بهترين راه براي برقراي ارتباط و تعامل با مشتري و مخاطبين، پيامك مي باشد. اگر اين روش تبليغاتي به صورت هدفمند و با استراتژي درستي اجرا شود از تبليغات نتيجه خوبي دريافت خواهيد كرد كه موجب افزايش فروش خواهد شد. هر شركت بايد متناسب با اهداف خود از اصول بازاريابي متناسب شرايط خود را رعايت كند تا بازدهي بالايي دريافت كند.

اگر شما هم قصد بازاريابي پيامكي تبليغاتي و اطلاع رساني به صورت انبوه را داريد در ابتدا بايد به پنل اس ام اس دسترسي داشته باشيد تا بتوانيد با استفاده از امكانات آن سامانه به ارسال پيامكي هدفمند بپردازيد.

سامانه پيامكي پيام رسان را مي توانيد از اين لينك دريافت كنيد.

سامانه پيامكي پيام رسان يكي از بهترين پنل هاي پيامكي ست كه با ثبت نام اوليه در اين سامانه پيامكي به امكانات و قابليت هاي بسياري براي ارسال پيامك هدفمند به جامعه هدف دسترسي پيدا خواهيد كرد. براي درخواست و ثبت نام پنل اس ام اس پيام رسان عدد 111 را به شماره 500040075  پيامك كنيد.